Виберіть безсполучникове складне речення
Позначте речення, у якому допущено пунктуаційну помилку
Позначте безсполучникове складне речення , між частинами якого смисловий зв'язок - послідовність подій
Позначте розділовий знак, який пропущено в реченні
Пан гуляв у себе в замку___у ярмі стогнали люди.
Між частинами безсполучникового складного речення треба поставити тире в рядку (розділові знаки пропущено)
Між частинами безсполучникового складного речення треба поставити двокрапку в рядку (розділові знаки пропущено)
Позначте безсполучникове складне речення , між частинами якого смисловий зв'язок - протиставлення подій і явищ.
Рівноправними є частини в безсполучниковому складному реченні
Перша частина виражає УМОВУ того, про що йдеться в другій частині, у реченні
Нерівноправними є частини в безсполучниковому складному реченні.
Безсполучникове складне речення можна утворити, якщо до частини "Ластівки літали понад самою землею..." додати фрагмент
Укажіть безсполучникове складне речення, у якому ставиться крапка з комою (розділові знаки пропущено).
Позначте безсполучникове речення, між частинами якого треба ставити тире:
Позначте безсполучникове складне речення, у якому друга частина розкриває або доповнює зміст першої.
Позначте безсполучникові складні речення, між частинами яких ставиться двокрапка (розділові знаки пропущені):
Тире на місці пропуску треба поставити в реченні:
На місці ... потрібно поставити в реченні
Не повернуть минулого ніколи… воно пройшло і вже здається миттю
Безсполучникового складного речення немає в рядку
Із чотирьох частин складається БСР (розділові знаки пропущено)
Речення з порівняльним значенням, у якому зміст першої частини порівнюється зі змістом другої
Правильно розставлено розділові знаки у всіх реченнях,ОКРІМ
Помилку допущено в реченні
Після речення Гамір умить стих… треба поставити двокрапку, якщо серед варіантів його продовження вибрати
Позначте правильну характеристику поданого речення. Ану вставай, чоловіче: третій півень кукуріче!
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома