Позначити рядок, у якому в реченні головний член указує на дію конкретної особи
Позначити рядок, у якому міститься узагальнено-особове речення
Позначити рядок з неповним реченням.
Позначити рядок зі складним реченням, до складу якого входить умовно неповне речення.
Визначити неповне речення, у якому випущено другорядний член.
Визначити рядок зі складним реченням, яке вимагає редагування (розділові знаки випущено)
Позначити рядки, у яких зазначено безособові речення.
Позначити рядки, у яких у безособову реченні головний член виражений лише інфінітивом.
Позначити рядки, у яких уживається тире в неповних реченнях (на місці пропущеного члена)
Позначити рядок, у якому міститься "зайве" речення.
Установити відповідність між односкладними реченнями та їх видами.
1 означено-особове
2 неозначено-особове
3 узагальнено-особове
4 безособове
5 називне
А Незнятий кадр незіграної ролі.
Б За одного битого двох небитих дають.
В Благословляю і люблю твоє чоло двадцятивесне.
Г Зелене море зроблять із Дніпра.
Д Завіяло, заговорило снігом у полі.
Установити відповідність між безособовими реченнями та способами морфологічного вираження в них головних членів.
1 безособове дієслово
2 особове дієслово в безособовому значенні
3 дієслівна форма на -но, -то
4 слово немає
5 прислівник з інфінітивом
6 прислівник
А) Пахне грибами.
Б) Надворі тихо, як у хаті.
В) У нього на душі немає радості й задоволення.
Г) І світає і не світає.
Д) Погожого літнього дня можна довго милуватися лісовими пейзажами.
Е) Досліджено батальний живопис академіка Миколи Самокиша.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома