Контрольна робота з теми «Речення з однорідними членами речення»

Додано: 1 лютого 2022
Предмет: Українська мова, 8 клас
Тест виконано: 636 разів
12 запитань
Запитання 1

Укажіть речення, що відповідає схемі:

О, О, О — УС.

варіанти відповідей

Буди вже ясне сонце, комашину, дерева, трави — все буди!

Тобі, народне слово, у славі й цвіті сам Бог велів перемагати й жити!

У прозорій імлі спалахували миготливі вогники: червоні, блакитні, зелені.

Усюди: і на вулицях, і круг стадіону, і обабіч дороги — росли молоді осокори.

Запитання 2

Укажіть речення, що відповідає схемі:

О, О і О.

варіанти відповідей

Мене весь час то палило, то морозило.

Над травою височіли безладно розкидані черешні, яблуні, груші.

Зерно і камінь, суша і вода достойні буть зображені в картині

Любить він такі ночі безвечірні, цю тишу і якусь таємничість у всій природі.

Запитання 3

Укажіть речення, у якому буде ставитися кома перед сполучником і при однорідних членах речення (розділові знаки опущено).

варіанти відповідей

На птахів хотіли подивитися і великі і малі.

Дмитрик намагався викрутитися і так і сяк.

Батько кинув заднього воза і побіг з гори до переднього… 

За селом вдень і вночі було чути гуркіт тракторів і комбайнів.

Запитання 4

Ряд однорідних членів утвориться, якщо серед варіантів продовження поданого речення вибрати:


Поволі згасає багаття....

варіанти відповідей

розведене пастухами ще зранку.

що залишили недолугі туристи.

і ховається за ліс сонце.

і залишає по собі пустку.

Запитання 5

Правильно розставлені розділові знаки в усіх реченнях, ОКРІМ:

варіанти відповідей

Квітнуть вишні в моєму саду, пахнуть солодко, ніжно, тремтливо.

Народилося літо з дощів і холодних снігів, наполохано сіло в садочку під вишнею.

Любіть травинку і тваринку, і сонце завтрашнього дня.

Часом насниться синій барвінок, сивий полин і сум чебрецевий.

Запитання 6

Укажіть правильний варіант зв’язку між однорідними членами у даному реченні.

        Синява морська зникла за сипучими барханами, за молочарами та будяками.

варіанти відповідей

сполучниковий

безсполучниковий

змішаний

не змішаний

Запитання 7

Укажіть речення, що містить кілька рядів однорідних члені речення. 

варіанти відповідей

Білий кінь з нечуваною силою шарпнувся, вирвав кінець повода, дико звівся на задні ноги.

Жеребець пирхнув, хвицьнув копитами землю і звично, радо понісся скоком по колу.

Навколо тільки дрімучий тютюн та мак, та кукурудзяні тополі й соняшники.

І все поволі часом зникає: море, скелі, земля.

Запитання 8

Укажіть речення з неоднорідними означеннями (розділові знаки пропущено) 

варіанти відповідей

Зазеленів на лугах юний квітень розсипав навколо райдужні різнобарвні квіти.

Коло хат зеленіють густі старі садки.

Розбудили мене буйні звуки піаніно.

Сократ говорив спокійним голосом.

Запитання 9

Знайдіть речення, в якому узагальнювальне слово стоїть після однорідних членів речення (розділові знаки пропущено):

варіанти відповідей

Куди не повернешся скрізь земля і згори і знизу і праворуч і ліворуч.

Ні спека дня ні бурі ні морози ніщо не вб'є любов мою живу.

Синє все озера річка в синяві намоклий ліс.

Усе в чеканні спілі краплі рос земля і місяць вишні і тополі.

Запитання 10

Правильно розставлені розділові знаки в реченні:

варіанти відповідей

І все поволі зникає море, скелі, земля.

Осінній смерк, і хрест й зів'ялі квіти ось відповідь на всі твої питання.

Згадка про рідну землю завжди: і в щасті, і в горі, і в хвилини сумнівів супроводить нас.

Неспокій, рух і боротьбу я бачив скрізь: у вербовій корі, у старих пеньках, у дуплах, у болотній воді.

Запитання 11

Однорідні члени речення — це:

варіанти відповідей

члени речення, що становлять його граматичну основу

усі члени речення, крім головних

члени речення, які відповідають на одне й те ж питання та відносяться до одного й того ж самого члена речення

слова, що називають того, до кого звертаються

Запитання 12

Після узагальнювального слова, що стоїть перед однорідними членами, ставлять

варіанти відповідей

кому

двокрапку

крапку з комою

тире

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест