1. Виберіть варіант, який є закінченням визначення.
Точно переданий уривок будь-якого висловлювання чи письмового твору, що наводиться для підтвердження абопоясненнясвої думок, називається…
2. Виберіть рядок, де є непряма мова (окремі розділові знаки пропущено).
3. Укажіть речення з прямою мовою. Розділові знаки пропущено.
4. Укажіть речення з непрямою мовою. Розділові знаки пропущено.
5. У якій схемі правильно поставлено розділові знаки у реченні з прямою мовою. Розділові знаки пропущено.
Прощай наша Січ – Мати сказали вони майже в один голос і після хвилини мовчання додали Хай же Бог тебе боронить від усякого нещастя!
6. Укажіть речення з пунктуаційною помилкою при прямій мові.
7. У якому випадку при перебудові речення з прямою мовою на речення з непрямою мовою допущено помилку:
8. Укажіть варіант з пунктуаційною помилкою в діалозі:
Прочитайте текст (окремі розділові знаки пропущено).
Легенда про зозулю
1)Про зозулю складено багато пісень та легенд. (2) Розповідають, що жила дівчина, яка називалась Зозуля, розумна, вродлива, тільки лінива дуже. (3) Якось послала мати свою Зозулю брати льон під лісом, а та льон не брала, вилізла на дуба, сіла на гілку крислату і до хлопців: Ку-ку, Ку-ку. (4) А мати зварила обід та й теж пішла в поле дочці допомагати. (5) А кувала б ти, дочко, доки світу й сонця закляла мати, коли побачила, щоїї Зозуля на дубі сидить. (6) Як почула дівчина, що в неї від прокльону материного крила почали рости, заплакала й полетіла. (7) Але і птахою Зозуля залишилася ледачою: гнізда не в’є, дітей не годує, лишень літає лісами, роки людям рахує, сміється, дівчатам каже, коли вони заміж підуть.
Завданнядо тексту
10. Позначте речення, у якому допущено орфографічну помилку.
10. Позначте речення, яке відповідає схемі «П!» — а.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома