"Відокремлені члени речення"

Додано: 22 квітня 2021
Предмет: Українська мова, 8 клас
Тест виконано: 24 рази
12 запитань
Запитання 1

Відокремлене означення є в реченні

варіанти відповідей

А На чужу роботу дивлячись, ситим не будеш. (Нар.творчість)

Б Ніхто з дітей не осмілився зайти до хати,зостались на вулиці.(Є.Гуцало)

В Душа мого народу - рушники, барвінками і мальвами зігріті.(Н.Баклай)

Г Забуду сумний сон діброви,забуду ясний час розмови (М.Філянський)

Запитання 2

Означення треба відокремити в реченні

варіанти відповідей

А Зимовий вітер хилить вільху на скуту кригою ріку.(Д.Кремінь)

Б І тільки ворони не звиклі до тиші гуртом суперечки ведуть голосні.(В.Скомаровський)

В Зненацька суцільну темряву розітнуло яскраве світло.(Л.Воронина)

Г Зійшли огірки,розрослися зелені та рясні, вкрили землю рясним килимом.

(В Сухомлинський)

Запитання 3

Поширене означення треба відокремити комою(комами) в кожному реченні, ОКРІМ

варіанти відповідей

А Налита сонцем і вітрами хлюпоче веслами весна. (М.Стельмах).

Б Праворуч від озеречка вже лежали росою прибиті покоси.(М.Стельмах).

В Любові сповнений до дна я вам щедрую,добрі люди (Д.Луценко).

Г Налякане заколотом знялось із сусідньої стріхи. гайвороння

.( М.Коцюбинський)

Запитання 4

Пунктуаційну помилку допущено в реченні

варіанти відповідей

А Він стояв на кормі з веслом,суворий і красивий,і дивився вперед(О.Довженко)

Б Усе кургани та кургани ще не заораних могил(Л.Костенко)

В Півмісяця серп в небі гойдає замріяні зорі тихі й гожі,мов літняя ніч(З.Мороз)

Г Вже ніч зліта крилом імлявим,осяйна безліччю лампад(М.Старицький)

Запитання 5

Відокремленою прикладкою ускладнено речення

варіанти відповідей

А Анна Руська,королева Франції, заснувала цей собор у 1060 році .

Б Найбільшої слави зажив мій дід Дем'ян,якого знав увесь світ. (М.Стельмах).

В Мені,дитино мила,дорожча воля,ніж зерно твоє! (Д.Павличко).

Г Весна - дівчисько в ластовинні,ще не ціловане в уста (Л.Костенко).

Запитання 6

У реченні

" (1) Покрилася (2) земля (3) надвечір (4) білим снігом"

означення "скута морозом" НЕ БУДЕ відокремленим ,якщо його розмістити на місці

варіанти відповідей

А 1

Б 2

В 3

Г 4

Запитання 7

У реченні

"Побачила великий (1) занедбаний(2) сад (3) наповнений бур'янами (4) і таємницями (М.Павленко)

кому треба ставити на місці цифри

варіанти відповідей

А 1

Б 2

В 3

Г 4

Запитання 8

Укажіть речення, у якому правильно поставлені розділові знаки при відокремленій обставині

варіанти відповідей

Пором плив перерізаючи, пощерблену хвилями місячну доріжку.

Причаївшись у малині за смородиною, я слухав бабині молитви.

Над хатою піднялись у небо голуби знаменуючи, мир і благодать.

Налякалася сарна й щезла, в гущині залишивши сліди на росі.

Запитання 9

У якому реченні НЕПРАВИЛЬНО поставлені розділові знаки при відокремленій обставині?

варіанти відповідей

Міст поєднав два протилежні береги, творячи ще одну нерухомість

Над хатою піднялись у небо голуби, знаменуючи добро і благодать.

При самій дорозі, помітивши старезну грушу, пан наказав зупинитися.

Степ струснувши із себе росу та зігнавши тіні, горить жовто-зеленим вогнем.

Запитання 10

У якому реченні відокремлена обставина виражена дієприслівниковим зворотом?

варіанти відповідей

Полягали спати, повечерявши.

Падаючи, листочки витанцьовували вальс.

Прокинувшись уранці, ми побігли до озера вмитися.

Посміхнувшись, письменник сів писати наступну книгу.

Запитання 11

Відокремленим додатком ускладнено речення

варіанти відповідей

Напевно, це був інший світ - чудовий невідомий храм.

Щасливий і веселий, я дивився на високе бездонне небо.

Тихі конвалії, білі і ніжні, скоро розплющать срібні повіки.

Там, замість житечка, у теплеє літечко враз терен зацвів.

Вітру на морі не було, проте клекотав сильний прибій.

Запитання 12

Яким відокремленим членом речення є виділене слово в реченні

Дарунок його, замість захоплення й подяки, викликав лише глумливу гримасу вуст.

варіанти відповідей

 відокремленим додатком

відокремленим означенням

відокремленою прикладкою

відокремленою обставиною

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест