Квадратична функція. ЇЇ графік та властивості.

Додано: 16 грудня 2023
Предмет: Алгебра, 9 клас
15 запитань
Запитання 1

Функція y = ax2 + bx + c, при a < 0, матиме графік з гілками направленими …

варіанти відповідей

вгору

вниз

визначити не можливо

вгору і вниз

Запитання 2

Знайдіть значення функції y = –x2 + 2x + 5 при х = –2.

варіанти відповідей

- 3

3

5

12

Запитання 3

Функція y = ax2 + bx + c, при a > 0, матиме графік з гілками направленими …

варіанти відповідей

вгору

вниз

вгору і вниз

визначити не можливо

Запитання 4

Знайдіть координати вершини функції y = –x2 + 2x + 5.


варіанти відповідей

(1; 6)

(–1; 2)

(1; 2)

(–1; 6)

Запитання 5

Знайти нулі функції у= х2 -4х +3

варіанти відповідей

 (3;1)

 (3;0), (1;0)

(0;1), (0;3)

(1;1), (0;3)

Запитання 6

Визначте координати вершини параболи у=х2 − 6х + 4

варіанти відповідей

 (0;4)

 (6;4)

 (3;-5)

(-5;3)

Запитання 7

Знайдіть нулі функції у = 3х2 − 27.

варіанти відповідей

( 3;0) (-3; 0)

(-3; 0)

( 3;0)

(0; 0)

Запитання 8

Визначте, куди направлені вітки параболи у = х2 - 4х + 5.

варіанти відповідей

вгору

вниз

вліво

вправо

Запитання 9

Яка з цих точок належить графіку фунції у = х2 + 2х - 5.

варіанти відповідей

А(2;3)

С(0;5)

 В(-3;4)

 D(-1;3)

Запитання 10

Знайдіть значення функції у = 3х2 - 5х + 2 в точці х = 1.

варіанти відповідей

0

1

2

3

Запитання 11

Скільки нулів має функція у = х2 - 4х + 5?

варіанти відповідей

0

1

2

3

Запитання 12

Знайдіть значення функції у = 2х2- 4х + 7 у точці х = - 1

варіанти відповідей

10

11

12

13

Запитання 13

Щоб побудувати графік функції у = х2 + 2 потрібно графік функції у = х2 перенести на дві одиниці ....

варіанти відповідей

вліво

вправо

вгору

вниз

Запитання 14

Вказати функції вітки параболи яких напрямлені в гору?

варіанти відповідей

у = х2 - 2х + 5

у = 0,2х2 - 0,4х + 2

у = - х2 + 2х - 3

у = - 2х2 + 4

у = - 8х + 4х2

у = 2х2 - 6х

Запитання 15

Знайдіть нулі функції у = х2 - 4х

варіанти відповідей

0

4

- 4

2

- 2

16

- 16

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест