Місія і цілі підприємства

Додано: 28 жовтня 2022
Предмет: Економіка, 11 клас
Тест виконано: 10 разів
10 запитань
Запитання 1

Місія - це...

варіанти відповідей

діалог з клієнтом, а значить, найпотужніший з перерахованих інструментів в просуванні

визначення основних споживачів, на яких розрахована продукція підприємства

найбільш загальні орієнтири функціонування підприємства, як правило, зовнішнього спрямування, що відображають зміст його існування, його філософію, бачення свого місця в даному бізнесі, в регіоні, в суспільстві

проголошення відповідальності перед споживачами, регіоном, суспільством

Запитання 2

Зміст місії може включати наступні параметри:

варіанти відповідей

Внутрішню концепцію підприємства, тобто враження про себе: конкурентоспроможність продукції і підприємства, свої сильні сторони тощо;

Декларативну характеристику технологій та інновацій в термінах: найпрогресивніші інноваційні технології, найновіші досягнення науки тощо;

Філософію підприємства – основні погляди і цінності, що визнаються всіма членами трудового колективу і які є основою мотивації дій даного колективу;


Усі відповіді вірні.

Запитання 3

Принципи формування місії:

варіанти відповідей

Стислість і декларативність формулювання (інколи одним ємним реченням, гаслом). В ньому відсутні конкретні цифри росту і розвитку підприємства, засоби досягнення успіху.

Забезпечення відповідності обсягу залученого капіталу до обсягу формуючих активів підприємства.

Задоволення потреб у придбанні необхідних активів та оптимізація його структури з позицій забезпечення умов ефективного його використання.

Солідарність.

Запитання 4

Поняття слогану є:

варіанти відповідей

Це філософія компанії.

Цей символ має значення швидше для корпоративної культури і підтримки духу всередині колективу, ніж для рекламного просування (як приклад – гімн держави).

Допомагає людям зрозуміти:

"Чому потрібно вибрати саме Ваш продукт?

 Яку проблему Ви вирішуєте?

Яка вигода від співпраці? "

Без відповідей на ці питання просування неможливо;

Це словесне вираження місії, УТП або того й іншого разом. Діалог з клієнтом, а значить, найпотужніший з перерахованих інструментів в просуванні.

Запитання 5

Слоган - це...

варіанти відповідей

його бажаний стан, конкретні межі, яких воно має досягти в усіх сферах діяльності в кінці стратегічного періоду і на проміжних етапах.

короткий символічний напис на гербі, щиті і т. ін.

коротка емоційна і чіпка фраза, що зміцнює імідж і підштовхує до покупки.

найбільш загальні орієнтири функціонування підприємства, як правило, зовнішнього спрямування, що відображають зміст його існування, його філософію, бачення свого місця в даному бізнесі, в регіоні, в суспільстві. 

Запитання 6

Однією з функцій цілей є:

варіанти відповідей

критерії для прийняття рішень.

контроль (порівняння оперативних показників стану підприємства з цільовими).

Усі відповіді вірні.

інструмент управління (вимоги до дій персоналу, визначення напрямків розвитку підприємства).

Запитання 7

Одним із відмінностей місії є:

варіанти відповідей

Конкретні дії, строки, дії.

Внутрішнє середовище.

Не має часового критерію.

Мають часовий вимір.

Запитання 8

Одним з відмінностей цілей є:

варіанти відповідей

Переважно зовнішнє середовище.

Внутрішнє середовище.

Відносний характер.

Визначається загальними термінами.

Запитання 9

Ієрархія цілей -

варіанти відповідей

означає конкретизацію цілей більш високого рівня в цілі нижчого рівня та доведення їх до кожного виконавця (рангування, декомпозиція цілей).

коло вищих і нижчих цінностей, в яких встановлюється моральний та ідеологічний порядок життя.

Усі відповіді вірні.

розташування мотивів у порядку від більш важливих до менш важливих.

Запитання 10

«Дерево цілей» - це...

варіанти відповідей

його бажаний стан, конкретні межі, яких воно має досягти в усіх сферах діяльності в кінці стратегічного періоду і на проміжних етапах. 

найбільш загальні орієнтири функціонування підприємства, як правило, зовнішнього спрямування, що відображають зміст його існування, його філософію, бачення свого місця в даному бізнесі, в регіоні, в суспільстві.

Правильної відповіді немає.

графічне зображення взаємозв’язку і підпорядкованості цілей, що відображає розподіл місії і мети на цілі, підцілі, завдання та окремі дії.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест