Установіть відповідність між виділеним іменником та його синтаксичною роллю.
1) Булава й прапор – обереги історичної пам’яті.
2) Козацькі чайки з’явилися на морі. .
3) Не цураймося ж національних святинь. .
4) На Хортиці зібралися кошові отамани.
А підмет
Б присудок
В означення
Г обставина
Д додаток
Укажіть рядок, у якому всі службові слова — сурядні сполучники
Укажіть рядок, у якому всі слова — числівники
Укажіть рядок, у якому всі слова мають закінчення
Укажіть рядок, у якому в закінченнях усіх слів пишеться буква е
Укажіть рядок, у якому всі слова з не пишуться разом
Вкажіть рядок, у якому всі слова пишуться з м'яким знаком
Укажіть речення, у якому правильно виділено підмет
Укажіть речення, у якому правильно виділено присудок
Установіть відповідність між реченнями з прямою мовою та їх схемами:
А Розцвітає людина в щасті, в світлі, в сім’ї писав О. Довженко.
Б Ось, Ганно Іванівно, мої пташенята: Михайло і Леся відрекомендував батько і додав Доведеться, діти, вам повертатись.
В Улюблений вираз Максима Рильського був такий Сім раз подумай про кого-небудь, а за восьмий зроби йому хороше.
Г Я знаю одного поета, що склав собі афоризм Гарна рима погибель для ідеї і, треба сказати, він вірно тримається афоризму.
1 «П, — а: - П». 2 А: «П!» — а. 3 «П», — а. 4 А: «П». 5 «П, - а. – П».
Установіть відповідність між реченнями та їх характеристиками:
А Рожеві сосни... Арфа вечорова. 1 означено- особове
Б Не треба думати мізерно. 2 неозначено-особове
В Тільки про це й говорили. 3 безособове
Г Місто наше невелике. 4 називне
5 двоскладне
Укажіть речення, у якому правильно виділено присудок
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома