Періодична система хімічних елементів, її структура

Додано: 20 березня
Предмет: Хімія
10 запитань
Запитання 1

Що таке періодична система хімічних елементів?

варіанти відповідей

А)Класифікація хімічних елементів за зростанням атомної маси

Б) Класифікація хімічних елементів за зростанням атомного номера.


В) Список хімічних елементів за алфавітом.


Г) Таблиця хімічних реакцій.


Запитання 2

Які основні горизонтальні ряди в періодичній системі називаються?

варіанти відповідей

А) Групи


Б) Періоди


В) Блоки


Г) Категорії


Запитання 3

Скільки елементів міститься в першому періоді періодичної системи?

варіанти відповідей

А) 2


Б) 8


В) 18


Г) 32


Запитання 4

Який елемент закінчує кожен період у періодичній системі?

варіанти відповідей

А) Лужний метал


Б) Перехідний метал


В) Галоген


Г) Благородний газ


Запитання 5

За яким принципом впорядковані елементи у періодичній системі?

варіанти відповідей

А) За зростанням радіуса атома.


Б) За зменшенням електронегативності.



В) За зростанням атомного номера.


Г) За зменшенням іонізаційної енергії.


Запитання 6

Що визначає положення елемента в періодичній системі?

варіанти відповідей

А) Його атомна маса.


Б) Його атомний номер.


В) Кількість нейтронів в ядрі.


Г) Кількість електронів в зовнішньому шарі.


Запитання 7

Як називаються вертикальні колонки в періодичній системі?

варіанти відповідей

А) Ряди


Б) Періоди


В) Групи


Г) Блоки


Запитання 8

Які елементи знаходяться в s-блоці періодичної системи?

варіанти відповідей

А) Лужні метали та лужноземельні метали.


Б) Перехідні метали.


В) Галогени та благородні гази.


Г) Актиноїди та лантаноїди.


Запитання 9

Який елемент має атомний номер 6?

варіанти відповідей

А) Гелій


Б) Берилій


В) Карбон (вуглець)


Г) Неон


Запитання 10

Яка особливість у групи благородних газів?

варіанти відповідей

А) Вони всі є металами.


Б) Вони мають високу хімічну активність.


В) Вони не утворюють сполук у звичайних умовах.


Г) Вони всі є радіоактивними.


Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест