Укажіть символи лужних елементів.
1. Cl
2. Na
3. Cs
4. Br
5 .Cu
6. K
7. Tc
8. I
Укажіть символи елементів малих періодів.
1. H
2. Al
3. Ca
4. Fe
5. P
6. S
7. As
8. Rb
Укажіть символи елементів побічних підгруп.
1. Li
2. Sc
3 .Ag
4. Si
5. N
6. Ar
7. Mn
8. Zn
Хімічний елемент, що за хімічними властивостями найбільш подібний до As — це
Групи поділяються на:
Виберіть правильне закінчення речення: Період − це...
А) горизонтальний ряд елементів, розташованих за збільшенням відносної атомної маси, який розпочинається з лужного елемента і закінчується галогеном
Б) горизонтальний ряд елементів, розташованих за зменшенням заряду ядра атома, який розпочинається з лужного елемента і закінчується інертним елементом
В) горизонтальний ряд елементов, розташованих за збільшенням заряду ядра атома, який розпочинається з лужного елемента і закінчується інертним елементом
Г) горизонтальний ряд елементів, розташованих за збільшенням заряду ядра атома, який розпочинається з лужного елемента і закінчується галогеном.
Що поклав Д.І.Менделєєв в основу систематизації хімічних елементів?
Елементи головних підгруп розміщені в клітинках
Які групи хімічних елементів "виселені" із основної частини таблиці
В одній підгрупі періодичної системи Д.І.Менделєєва розташовані:
До великих періодів періодичної системи належать:
варіанти відповідей
Скільки є груп у періодичній системі?
Горизонтальний ряд хімічних елементів, що починається лужним елементом та закінчується інертним елементом називається:
Укажіть порядкові номери елементів, що належать до одного періоду:
Як змінюються металічні властивості елементів у періодах зліва направо?
В якій групі знаходиться Алюміній?
Яка частинка має масу, але не має заряду?
Скільки протонів у атомі Оксигену?
Скільки протонів і електронів у атомі Натрію?
Нуклонне число це ...
Число нейтронів визначається як різниця...
Укажіть елемент, у атома якого на три електрони більше, ніж у атома Алюмінію
Укажіть елемент, у атома якого на три електрони менше, ніж у атома Нітрогену
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома