Обчисліть:
Обчислити:
Корінь рівняння 2х = 11- х
Вказати проміжок, якому належіть корінь рівняння
Корінь рівняння належіть проміжку...
Знайти область визначення функції
Обчислити значення функції
Вказати проміжок, якому належіть корінь рівняння
Виконати дії:
Обчислити
Обчислити:
Вказати проміжок, якому належить корінь рівняння
Знайти суму коренів рівняння
Обчислити log8log4log216
Знайти суму цілих розв'язків нерівності, що є у проміжку ( - 5; 5]
Знайдіть область визначення функції
Укажіть графік функції у=cos(х-2π)
Яка з наведених функцій спадає на проміжку (-∞; +∞)?
Знайдіть f`(-1), якщо
Робітник отримав аванс у розмірі 3600 грн, що становить 40% від його заробітної плати. Якою є заробітна плата робітника?
Яке рівняння має безліч розв'язків?
Яка з наведених функцій є парною?
Чому дорівнює на проміжку [-1; 1] найбільше значення функції f(х)=х3-3х2-2?
Обчислити
Обчисліть log636 + log55
Знайдіть значення виразу: log16913 - log327
Знайдіть значення виразу: log5250 - log52
Записати у вигляді логарифмічної рівності 34=81
Вкажіть, який вираз має зміст за означенням логарифму:
(ЗНО -2011) Обчисліть log21/16+log55
Обчислити і вказати правильну відповідь
Яка з наведених рівностей є неправильною?
Який з наведених виразів не має змісту?
Знайти х , якщо lg x = lg 80 - lg 20 + lg 25.
lnx – це позначення:
Логарифмом числа b за основою а називається:
Чому дорівнює значення виразу 63log₆4
Знайдіть значення виразу log5∜5.
Дано вибірку: 3; 8; 5; 3; 4; 8; 9; 2; 8. Вкажіть її моду, медіану вибірки відповідно.
Шість учнів отримали на ЗНО наступні бали: 142, 151, 179, 142, 199, 197. Яка мода вибірки?
У школі виміряли зріст 90 шестикласників з точністю до 5 см. Результати вимірювань відобразили у вигляді стовпчастої діаграми. Укажіть моду вибірки.
На виконання тесту шість учнів витрачали часу: 12хв, 7 хв, 9 хв, 8 хв, 10 хв, 11хв. Скільки в середньому витрачав один учень на виконання тесту?
Андрій у понеділок, вівторок та п"ятницю витрачав по 16 гривень на день, у середу і четвер - по 11 гривень за день, у суботу - 35 гривень , а в неділю грошей не витрачав.
Скільки грошей витрачав Андрій у середньому за день цього тижня?
Лучник здійснив 11 пострілів по мішені і набрав відповідно 6, 5, 7, 9, 6, 9, 10, 8, 7, 9, 10 . Знайдіть медіану цого ряду даних
Лучник здійснив 11 пострілів по мішені і набрав відповідно 6, 5, 7, 9, 6, 9, 10, 8, 7, 9, 10 . Знайдіть моду цого ряду даних
Рівняння має один корінь, якщо
Квадратні рівняння, у яких в=0, с=0, то рівняння називається
Скільки коренів може мати квадратне рівняння?
Рівняння, що має вигляд ах2+вх+с=0 , де а,в,с – деякі числа, а≠0 називається
Числа а, в, с називаються
В якому випадку рівняння не має коренів?
Якщо д>0, то рівняння не має коренів?
Квадратні рівняння називаються рівнянням__________ степеня
Знайдіть значення похідної функції f(x)=(3x-1)/(1+x) в точці хо=0
При яких а рівняння не має коренів ( а-1) х =а+2
Розв'яжіть рівняння ( х-у)2 +(у-3)2 =0. У відповідь запишіть суму х+у.
Розв'яжіть рівняння х2 -2х + 3 /х-3 = 3 - 3/3-х
Кількість хлопців відноситься до кількості дівчат у таборі як 3 : 4. Кого в таборі більше – хлопців чи дівчат – і на скільки, якщо всього в таборі 84 дитини.
Скласти рівняння дотичної до графіка функції у=3х2-5х, якщо вона перетинає вісь ох під кутом 45ₒ
Скласти рівняння дотичної до графіка функції у=3х2 +5х в точці х0=2
Знайти кутовий коефіцієнт дотичної до графіка функції у= х-cosx у точці хₒ=0.
Досдідити функцію на монотонність (проміжки зростання та спадання функції) у=х3-3х2+4х-9
Вказати первісну функції у=2х-4, графік якої проходить через точку А(0,1).
Знайти площу заштрихованої фігури
На рисунку зображено графіки функцій y=x/2 та y=√x. Укажіть формулу для обчислення площі зафарбованої фігури.
Вказати інтеграл значення якого не існує
Знайти площу криволінійної трапеції, зображеної на рисунку
Тіло рухається прямолінійно зі швидкістю v(t)=8+0,2t (м/с). Знайдіть шлях, який пройшло тіло за інтервал часу від t1=10c. до t2=20c.
Вказати геометричну фігуру, площа якої дорівнює значенню інтеграла 0∫πsinx dx.
Знайти похідну функції 32х
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома