Просте речення вважаємо ускладненим, якщо воно містить
Завжди є відокремленими і виділяються комами
Укажіть речення, у якому розділові знаки розставлено правильно
Укажіть складне речення
Укажіть складносурядне речення
Укажіть складносурядне речення з розділовим сполучником
Прочитайте текст.
1. Справа обрання нового гетьмана натрапила на низку труднощів і тому затяглася на кілька місяців. 2.Особливі суперечки викликало питання про спадщину Мазепи. 3.Хоча праця була ще не завершена і обривалася на смерті Мазепи, вона приголомшила Капніста. 4. Це був не літопис і не щоденник, а серйозний історичний трактат, цільна й систематизована історія України і разом з тим гарячий заклик до відновлення втрачених вольностей, до свободи. 5. Василь Іванович і сам подумував про те, щоб написати щось подібне, але тепер зрозумів, що краще написати, ніж зробив це Безбородько, не зумів би. 6. Книга «Історія Русів» читалася легко, особливо та її частина, у якій ішлося про Богдана Хмельницького, справжнього народного героя.
Виконайте завдання до нього.
1.Усі речення є складними, ОКРІМ
Прочитайте текст.
1. За мирних часів це можна було ще якось реґулювати й контролювати, але під час війни з Москвою і на еміґрації рештки українського державного і приватного гетьманського скарбів так перемішалися, що годі було встановити докладно, що куди належало. 2. Те, що йому пощастило врятувати під час загальної руїни і втечі, Мазепа вважав своєю власністю. 3. Ця прикра справа ще більш загострила еміґраційні відносини, що й відбилося на виборах нового гетьмана. 4. Король волів, щоб гетьманом став Войнаровський. 6. 5 квітня 1710 р. Пилип Орлик був обраний на гетьмана України. (В. Малик)
Виконайте завдання до нього.
Укажіть складнопідрядне речення, у якому підрядна частина знаходиться всередині головної
До складнопідрядного з підрядним обставинним мети НЕ належить речення
Потребує редагування складнопідрядне
До складнопідрядного з підрядним з’ясувальним належить речення.
Потребує редагування складнопідрядне речення
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома