Повторення пройденого матеріалу

Додано: 8 травня 2020
Предмет: Українська мова, 11 клас
Тест виконано: 206 разів
25 запитань
Запитання 1

М ’який знак треба писати на місці обох пропусків у рядку


варіанти відповідей

їдал..ня не працює, далеке майбут..нє

ткац..кий верстат, срібний лан..цюжок

на тонкій жердин..ці, стан..те поруч

обчислювал..ний прилад, дон..чине свято

Запитання 2

Синонімом до слова головний є


варіанти відповідей

останній

чільний

завзятий

другорядний

Запитання 3

Правильно утворено форму кличного відмінка іменників у всіх рядках, ОКРІМ


варіанти відповідей

Насте, Наталю, Стефаніє

учителю, лікарю, викладачу

Олександре, Дмитре, Юріє

бабусю, хлопче, сестро

Запитання 4

Другий склад наголошений у слові


варіанти відповідей

приятель

недруг

відгомін

обранець

Запитання 5

Суфікс -ик має однакове значення в усіх словах, ОКРІМ


варіанти відповідей

історик

братик

зайчик

лебедик

Запитання 6

Неправильно побудовано речення


варіанти відповідей

Портретисти прагнуть відтворити настрій і почуття людини.

Крим дуже сподобався поетові та присвятив йому багато віршів.

Музика здатна пробудити в нас і веселі, і похмурі емоції.

Актриса майстерно перевтілювалась у свою героїню й ніби жила її життям.

Запитання 7

Прочитайте текст і виконайте завдання

(1) На картинах неаполітанської школи без кінця старіється післяполудень, немов побачений крізь темну пляшку. (2) Потемніле сонце, здається, в'яне на очах у тих пропащих краєвидах, мов у переддень космічної катастрофи(3) Старечі світанки, жовті, як пергамент, солодкі від мудрості, як пізні вечори! (4) Передполудні усміхаються хитро, як пожовклі старі книги. (5) День осінній, той старий пройдисвіт бібліотекар, який лазить у вицвілому халаті по драбинах, і куштує конфітюри всіх віків і культур!

Стиль тексту

варіанти відповідей

розмовний

художній

публіцистичний

науковий

Запитання 8

(1) На картинах неаполітанської школи без кінця старіється післяполудень, немов побачений крізь темну пляшку. (2) Потемніле сонце, здається, в'яне на очах у тих пропащих краєвидах, мов у переддень космічної катастрофи(3) Старечі світанки, жовті, як пергамент, солодкі від мудрості, як пізні вечори! (4) Передполудні усміхаються хитро, як пожовклі старі книги. (5) День осінній, той старий пройдисвіт бібліотекар, який лазить у вицвілому халаті по драбинах, і куштує конфітюри всіх віків і культур!

У називному відмінку вжито в тексті іменник

варіанти відповідей

світанки

катастрофи

школи

конфітюри

Запитання 9

Прочитайте текст і виконайте завдання

(1) На картинах неаполітанської школи без кінця старіється післяполудень, немов побачений крізь темну пляшку. (2) Потемніле сонце, здається, в'яне на очах у тих пропащих краєвидах, мов у переддень космічної катастрофи(3) Старечі світанки, жовті, як пергамент, солодкі від мудрості, як пізні вечори! (4) Передполудні усміхаються хитро, як пожовклі старі книги. (5) День осінній, той старий пройдисвіт бібліотекар, який лазить у вицвілому халаті по драбинах, і куштує конфітюри всіх віків і культур!


Вставне слово є в реченні


варіанти відповідей

другому

третьому

четвертому

п'ятому

Запитання 10

(1) На картинах неаполітанської школи без кінця старіється післяполудень, немов побачений крізь темну пляшку. (2) Потемніле сонце, здається, в'яне на очах у тих пропащих краєвидах, мов у переддень космічної катастрофи(3) Старечі світанки, жовті, як пергамент, солодкі від мудрості, як пізні вечори! (4) Передполудні усміхаються хитро, як пожовклі старі книги. (5) День осінній, той старий пройдисвіт бібліотекар, який лазить у вицвілому халаті по драбинах, і куштує конфітюри всіх віків і культур!

Пунктуаційну помилку допущено в реченні


варіанти відповідей

першому

другому

четвертому

п'ятому

Запитання 11

Однакова кількість звуків і букв у всіх словах рядка


варіанти відповідей

висаджують, зозулястий, перемивають

дзвонити, п’ятниць, український

йодистий, з’єднування, сьогодення

підйомний, щебечуть, джміль

походжає, щирість, їстоньки

Запитання 12

Лексичну помилку допущено в рядку

варіанти відповідей

церковний канон

раритетні видання


депутатські привілеї


меморіальний пам’ятник


фінішна дистанція

Запитання 13

Прикметники із суфіксом -ськ- утворяться від усіх іменників у рядку



варіанти відповідей

казах, черкес, Прага

студент, інгуш, Париж

узбек, Бахмач, латиш


Карпати, матрос, чех


адвокат, Калуш, гагауз


Запитання 14

Літеру е на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка

варіанти відповідей

стеж..чка, в..рховий, тр..мтіти

зл..тіти, кр..вавий, з..мляний

ос...редок, кр..латий, пл..кати

мар..во, бл..щати, підн..бесний

мереж..во, п..кти, побіл..ний

Запитання 15

Подвоєні літери на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка


варіанти відповідей

воєн..ий, пів..ідра, пореформен..ий

дозвіл..я, буквен..ий, під..атливий

від..звеніти, зав..ишки, вікон..иця


звід..аля, індичен..я, невгомон..ий


від..авна, зацікавлен..ість, зран..я

Запитання 16

Префікс з- треба писати в обох словах рядка

варіанти відповідей

[с]плутати, [ш]шивати


[с]касувати, [с]ціпити


[с]хотіти, [ж]жалитися


[с]формувати, [ш]шаленіти


[с]сунути, [с]цілювати

Запитання 17

Форми ступенів порівняння можна утворити від усіх прикметників рядка


варіанти відповідей

кругленький, смачний, щирий

красивий, яскравий, лисий


широкий, гнідий, бадьорий


здоровенний, вигідний, злий


скромний, малий, солодкий

Запитання 18

Прочитайте фрагмент телевізійного анонсу, у якому пропущено окремі слова.

У нашій програмі – цікаво про роботу кожного ... української економіки. Сьогодні спілкуємося з... Петренком – експертом з оплати праці. Чи знаєте ви, що багато хто з наших ... має право на доплату за стаж, яка різниться в кожній із ... господарства?

Правильним є варіант послідовного заповнення пропусків:

варіанти відповідей

коліща, Ігорем, співгромадян, галузей


коліщати, Ігором, співгромадян, галузей


коліщати, Ігорем, співгромадянів, галузей


коліщати, Ігорем, співгромадян, галузей


коліщати, Ігорем, співгромадян, галузів

Запитання 19

Неправильно утворено форму першої особи однини в рядку

варіанти відповідей

лазити - лажу

возити - вожу

їздити - їзджу

сидіти - сиджу

водити - воджу

Запитання 20

Граматично правильне продовження речення «Купуючи мобільний телефон,..» наведено в рядку

варіанти відповідей

не забудьте уточнити термін гарантії.

нам запропонували три різні марки.

у нас виникли великі сумніви.

до дівчат привітно усміхнувся продавець.


у мене несподівано з’явилась ідея.

Запитання 21

Граматичну помилку допущено в рядку


варіанти відповідей

позначитися на звучанні хору

знатися на джазовій музиці

опанувати складний інструмент

наслідувати великому піаністу

вибачити їй невдале виконання

Запитання 22

Пряму мову в реченні Іван сказав: «Як і будь-якій людині, мені важливо знати, що про мене думають інші, як сприймають мої ідеї» правильно передано непрямою мовою в рядку

варіанти відповідей

Іван сказав, що, як і будь-якій людині, мені важливо знати, що про мене думають інші, як вони сприймають мої ідеї.

Іван сказав, що, як і будь-якій людині, йому важливо знати, що про нього думають інші, як сприймають його ідеї.

Іван сказав, що, як і будь-якій людині, для нього важливо знати, що про мене думають інші, як сприймають його ідеї.

Іван сказав, що будь-якій людині важливо знати, що про неї думають інші, як сприймають її ідеї.

Іван сказав, що, йому як і будь-якій людині, важливо знати, що про неї думають інші, як вони сприймають її ідеї.

Запитання 23

Прочитайте речення.

Як рожеві птахи (1) зашуміли (2) заспівали примороззю підкучерявлені очерети (3) і їхній пух полетів у святешну далечінь (4) де злегка поскрипував мороз (5) чи земля і на добрий сон вкладалося село.

Кому треба ставити на місці всіх цифр, ОКРІМ


варіанти відповідей

1

2

3

4

5

Запитання 24

Апостроф на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка


варіанти відповідей

черв..ячок, в..юнкий, р..юмсати

без..іменний, п..єса, з..єднаний


пір..їнка, трав..янистий, зів..яти


міл..ярд, жнив..яний, пред..явник

Запитання 25

Антонімічну пару вжито в прислів'ї

варіанти відповідей

Малі діти - малий клопіт, а підростуть - буде великий.

Діти - як квіти: поливай, то ростимуть.

У дитини заболить пальчик, а в матері серце.

Рідня до півдня, а як сонце зайде - ніхто не знайде!

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест