Піраміда та її елементи

Додано: 8 листопада 2020
Предмет: Геометрія, 11 клас
Тест виконано: 9 разів
13 запитань
Запитання 1

Якщо чотирикутна піраміда правильна, то її основою є …

варіанти відповідей

Квадрат

Трикутник

Ромб

Трапеція

рівносторонній трикутник

паралелограм

Запитання 2

Знайти апофему правильної чотирикутної піраміди з висотою 8 см, сторона основи якої дорівнює 12 см.

варіанти відповідей

5 см

6 см

10 см

4 см

Запитання 3

У правильній трикутній піраміді бічне ребро дорівнює 5 см, апофема дорівнює 4 см. Знайдіть площу бічної поверхні піраміди.

варіанти відповідей

20 см2

36 см2

23 см2

24 см2

72 см2

Запитання 4

Бічна поверхня правильної піраміди дорівнює добутку:

варіанти відповідей

периметра основи на висоту

периметра основи на апофему

периметра основи на бічне ребро

півпериметра основи на апофему

півпериметра основи на висоту

Запитання 5

Площа повної поверхні піраміди дорівнює:

варіанти відповідей

Sп=Sб+2Sо

Sп=Sб+Sо

Sп=2Sб+Sо

Sп=2Sб+2Sо

Sп=Sб - Sо

Запитання 6

Яке найменше число бічних граней може бути у піраміди?

варіанти відповідей

2

3

4

5

Запитання 7

Бічними гранями піраміди є …

варіанти відповідей

чотирикутники

п’ятикутники

шестикутники

трикутники

Запитання 8

Знайдіть площу бічної поверхні правильної трикутної піраміди,

якщо площа бічної грані дорівнює 8 см2

варіанти відповідей

64 см2

16 см2

48 см2

24 см2

Запитання 9

Скільки вершин має чотирикутна піраміда ?

варіанти відповідей

Одну.

Безліч.

Чотири.

П’ять.

Три.

Запитання 10

За малюнком укажіть апофему піраміди.

варіанти відповідей

OK

EK

EO

СД

Запитання 11

Піраміда має 12 ребер. Скільки вона має вершин?

варіанти відповідей

6

8

12

7

Запитання 12

SABC - правильна трикутна піраміда AB=4√3 см, SA=2√7 см. Знайти кут між апофемою і площиною основи піраміди.

варіанти відповідей

600

300

450

900

1200

00

Запитання 13

Діагональним перерізом чотирикутної піраміди є:  

варіанти відповідей

 Чотирикутник

Трикутник

Трапеція

Квадрат

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест