Які з наведених тверджень є правильними?
I. Сума двох будь-яких вертикальних кутів дорівнює 180°.
II. Сума будь-яких двох суміжних кутів дорівнює 180°.
III. Сума будь-якого гострого кута та будь-якого тупого кута дорівнює 180°.
Прямі AB і CK паралельні, CB — бісектриса кута ACK. Визначте градусну міру кута ABC, якщо ∠BAC=52°.
Прямі k,l,m і n лежать в одній площині (див. рисунок). Визначте градусну міру кута α.
Відрізок, довжина якого дорівнює 60 см, розділений точками на чотири рівні відрізки. Визначте відстань між серединами отриманих крайніх відрізків.
Прямі a, b, c попарно перетинаються в точках A, B, C (див. рисунок). За даними, вказаними на рисунку, знайдіть градусну міру кута ABC.
Прямі m і n паралельні. Знайдіть градусну міру кута x, зображеного на рисунку.
Знайдіть градусну міру кута x, зображеного на рисунку.
У прямокутний трикутник ABC вписано коло, яке дотикається катетів AC і BC у точках K і M відповідно. Знайдіть радіус кола, описаного навколо трикутника ABC (у см), якщо AK=4,5 см, MB=6 см.
На рисунку зображено ескіз емблеми фірми N. Емблема має форму кола, всередині якого розміщено 3 однакових півкола. Один кінець кожного півкола збігається з центром кола, інший кінець лежить на колі. Виготовлення емблеми (усіх її елементів), радіус якої дорівнює 2 м, потребує використання гнучкого матеріалу вартістю 100 грн за 1 м довжини. Укажіть серед наведених найменшу суму грошей, якої вистачить на придбання цього матеріалу для виготовлення емблеми. Вважайте, що місця з’єднання елементів емблеми, позначені на рисунку точками, не потребують додаткових витрат.
Два кола, радіус кожного з яких дорівнює 2 см, дотикаються зсередини до кола радіусом 8 см у точках А і В відповідно (див. рисунок). Визначте відстань (у см) між центрами цих рівних кіл, якщо АВ = 10 см. Уважайте, що всі кола лежать в одній площині
До кола з центром у точці О проведено дотичну АВ (В – точка дотику). ВС – хорда, що утворює з радіусом кола кут 35° (див. рисунок). Знайдіть градусну міру кута АВС.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома