Якою літерою позначено четвертинний атом Карбону в структурній формулі речовини?
Які з речовин є гомологами?
Скільки речовин зображено на малюнку?
Які з речовин є ізомерами?
Знайдіть неправильні назви
1. Виведіть формулу вуглеводню, масова частка Карбону в якому становить 82,8%. Густина речовини 2,59 г/л.
Обчисліть суму індексів у формулі вуглеводню.
СnH2n-2 - загальна формула
С2Н2 має назву
Число Гідрогенів у бутені
Гідрування - це взаємодія ненасичених вуглеводнів з
Для етану характерні реакції
Для етину характерні реакції
Вкажіть кулестержневу модель молекули етену
Які типи хімічних реакцій характерні для етену та етину?
Установіть, який реагент застосовується у перетворенні під номером 3 СН4 1→ С2Н2 2→ С2Н4 3→ С2Н5ОН 4→ С2Н4:
Представник якого гомологічного ряду зображений на малюнку?
З якими з речовин реагуватиме бензен (кілька відповідей):
Які з наведених речовин можуть реагувати з пропеном (декілька відповідей)?
Якісними реакціями на ненасичені вуглеводні є (кілька відповідей):
В алкінів між атомами Карбону зв’язки:
Оберіть правильний тип ізомерії характерний для бутину
Складіть відповідність між реагентами та продуктами реакції, та вкажіть умови перебігу реакції:
C2H4+Cl2→
Алкен, масою 4,2 г приєднує 0,672 л брому. Знайдіть формулу сполуки та вкажіть кількість атомів Гідрогену.
Молекулярна маса невідомого алкену дорівнює 112. Знайдіть молекулярну формулу алкену та вкажіть кількість атомів Карбону у ньому.
Визначте речовини X і Y в схемі реакцій С6Н6 + X → Y + HBr:
Укажіть речовини, з якими реагують ненасичені вуглеводні:
В результаті гідратації етену утворюється сполука:
При повному гідруванні ацетилену утворюється:
Для ненасичених вуглеводнів характерні реакції:
Продуктами повного окиснення ацетилену є:
В рівнянні реакції, що відбувається за схемою С6Н6 + О2 →
сума коефіцієнтів дорівнює:
У результаті згоряння вуглеводню об’ємом 2,8 л утворилося 8,4 л карбон (ІV) оксиду (н.у.) і 5,6 л води (н.у.). Відносна густина вуглеводню за воднем дорівнює 20. Визначте формулу вуглеводню.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома