Апостроф треба писати на місці обох пропусків у рядку
Немає лексичної помилки в рядку
Спільнокореневим до слова радити є
Перший склад наголошений у слові
Неправильно вжито прийменник у словосполученні
Відокремленим означенням можна замінити підрядну частину в реченні
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1) Холодні осінні тумани клубочаться в/горі і спускають на землю мокрі коси. (2) Пливе в сірі без/вісті нудьга, пливе […] , і стиха хлипає сум. (3) Плачуть голі дерева, плачуть солом’яні стріхи, умивається сльозами вбога земля і не/знає, коли усміхнеться. (4) Міріади дрібних крапель спадають до/долу, і пливуть, змішані з землею, брудними потоками. (5) Недобрі думи крутяться тут, над головою, висять хмарами, котяться туманом.
На місці пропуску в тексті можуть бути всі слова, ОКРІМ
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1) Холодні осінні тумани клубочаться в/горі і спускають на землю мокрі коси. (2) Пливе в сірі без/вісті нудьга, пливе […] , і стиха хлипає сум. (3) Плачуть голі дерева, плачуть солом’яні стріхи, умивається сльозами вбога земля і не/знає, коли усміхнеться. (4) Міріади дрібних крапель спадають до/долу, і пливуть, змішані з землею, брудними потоками. (5) Недобрі думи крутяться тут, над головою, висять хмарами, котяться туманом.
У тексті окремо треба писати
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1) Холодні осінні тумани клубочаться в/горі і спускають на землю мокрі коси. (2) Пливе в сірі без/вісті нудьга, пливе […] , і стиха хлипає сум. (3) Плачуть голі дерева, плачуть солом’яні стріхи, умивається сльозами вбога земля і не/знає, коли усміхнеться. (4) Міріади дрібних крапель спадають до/долу, і пливуть, змішані з землею, брудними потоками. (5) Недобрі думи крутяться тут, над головою, висять хмарами, котяться туманом.
Уточнювальною обставиною ускладнено речення
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1) Холодні осінні тумани клубочаться в/горі і спускають на землю мокрі коси. (2) Пливе в сірі без/вісті нудьга, пливе […] , і стиха хлипає сум. (3) Плачуть голі дерева, плачуть солом’яні стріхи, умивається сльозами вбога земля і не/знає, коли усміхнеться. (4) Міріади дрібних крапель спадають до/долу, і пливуть, змішані з землею, брудними потоками. (5) Недобрі думи крутяться тут, над головою, висять хмарами, котяться туманом.
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Звук [д] є в кожному слові рядка
Фразеологізм через пень колоду має антонім
Літеру о на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка
Подовження приголосних відбувається у формі Ор. в. однини всіх іменників рядка
Правильно написано всі слова в рядку
Закінчення -і має іменник у рядку
Помилку у творенні ступенів порівняння прикметників допущено в рядку
НЕПРАВИЛЬНО оформлено пряму мову в рядку
Правильно утворено форму третьої особи множини від дієслова
Кому (коми) треба ставити в реченні (розділові знаки пропущено)
Двокрапку треба поставити, якщо до частини «Люблю теплу весняну пору…» додати фрагмент рядка
Літеру о треба писати на місці пропуску в слові
Помилково вжито слово в рядку
Спільнокореневим до слова міняти є
На другий склад падає наголос у слові
Синонімічний ряд читати молитву, прописати іжицю, милити чуба, брати в шори позначає поняття
Літеру с на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка
Прочитайте уривок.
З(1)поміж українських архітекторів варто відзначити Івана Левинського. За сорока(2)літню діяльність ним були зведені сотні будівель житлово(3)побутового та громадського призначення. Усе, створене ним, дивує, бо до будь(4)якої праці він підходив по(5)господарськи.
Дефіс треба ставити на місці всіх цифр, ОКРІМ
Речення з однорідними членами утвориться, якщо до частини «Люблю я теплі травневі вечори…» додати фрагмент рядка
Складнопідрядне речення з підрядним часу утвориться, якщо до частини «Я буду згадувати свої шкільні роки...» додати
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома