16 червня о 18:00Вебінар: Збереження здоров’я дітей з особливими освітніми потребами

Повторення пройденого матеріалу (22.05)

Додано: 22 травня
Предмет: Українська мова, 11 клас
Тест виконано: 201 раз
30 запитань
Запитання 1

Апостроф треба писати на місці обох пропусків у рядку


варіанти відповідей

велике сузір..я, роз..ятрена рана

очікувана прем..єра, духм..яна страва

гарне ім..я, швидкий пор..ятунок

досвідчений різьб..яр, високий бур..ян

Запитання 2

Немає лексичної помилки в рядку


варіанти відповідей

багаточисельні дзвінки

рішити завдання

наступного разу

погляди співпадають

Запитання 3

Спільнокореневим до слова радити є


варіанти відповідей

радіо

порада

радист

радість

Запитання 4

Перший склад наголошений у слові

варіанти відповідей

дрова

жалюзі

жаркий

дочка

Запитання 5

Неправильно вжито прийменник у словосполученні


варіанти відповідей

вишивати по шовку

зустрітися по обіді

зайти по неуважності

відповідати по черзі

Запитання 6

Відокремленим означенням можна замінити підрядну частину в реченні


варіанти відповідей

Краплі дощу, який щойно випав, мерехтіли на пелюстках.

Серед квітів, що стояли у вазі на вікні, були й волошки.

Вона дивилася на білу орхідею, яку подарували друзі.

Я милуюся барвистими квітами, що ростуть біля будинку.

Запитання 7

Прочитайте текст і виконайте завдання

(1) Холодні осінні тумани клубочаться в/горі і спускають на землю мокрі коси. (2) Пливе в сірі без/вісті нудьга, пливе […] , і стиха хлипає сум. (3) Плачуть голі дерева, плачуть солом’яні стріхи, умивається сльозами вбога земля і не/знає, коли усміхнеться. (4) Міріади дрібних крапель спадають до/долу, і пливуть, змішані з землею, брудними потоками. (5) Недобрі думи крутяться тут, над головою, висять хмарами, котяться туманом.

На місці пропуску в тексті можуть бути всі слова, ОКРІМ


варіанти відповідей

злість

розпач

безнадія

відчай

Запитання 8

Прочитайте текст і виконайте завдання

(1) Холодні осінні тумани клубочаться в/горі і спускають на землю мокрі коси. (2) Пливе в сірі без/вісті нудьга, пливе […] , і стиха хлипає сум. (3) Плачуть голі дерева, плачуть солом’яні стріхи, умивається сльозами вбога земля і не/знає, коли усміхнеться. (4) Міріади дрібних крапель спадають до/долу, і пливуть, змішані з землею, брудними потоками. (5) Недобрі думи крутяться тут, над головою, висять хмарами, котяться туманом.

У тексті окремо треба писати


варіанти відповідей

в/горі

до/долу

без/вісті

не/знає

Запитання 9

Прочитайте текст і виконайте завдання

(1) Холодні осінні тумани клубочаться в/горі і спускають на землю мокрі коси. (2) Пливе в сірі без/вісті нудьга, пливе […] , і стиха хлипає сум. (3) Плачуть голі дерева, плачуть солом’яні стріхи, умивається сльозами вбога земля і не/знає, коли усміхнеться. (4) Міріади дрібних крапель спадають до/долу, і пливуть, змішані з землею, брудними потоками. (5) Недобрі думи крутяться тут, над головою, висять хмарами, котяться туманом.

Уточнювальною обставиною ускладнено речення


варіанти відповідей

друге

третє

четверте

п’яте

Запитання 10

Прочитайте текст і виконайте завдання

(1) Холодні осінні тумани клубочаться в/горі і спускають на землю мокрі коси. (2) Пливе в сірі без/вісті нудьга, пливе […] , і стиха хлипає сум. (3) Плачуть голі дерева, плачуть солом’яні стріхи, умивається сльозами вбога земля і не/знає, коли усміхнеться. (4) Міріади дрібних крапель спадають до/долу, і пливуть, змішані з землею, брудними потоками. (5) Недобрі думи крутяться тут, над головою, висять хмарами, котяться туманом.

Пунктуаційну помилку допущено в реченні


варіанти відповідей

першому

другому

третьому

четвертому

Запитання 11

Звук [д] є в кожному слові рядка


варіанти відповідей

кладка, футболіст, город

ведмідь, десять, джерело

баскетбол, душа, дзвінок

податок, дятел, звідти

дитина, боротьба, день

Запитання 12

Фразеологізм через пень колоду має антонім


варіанти відповідей

далеко куцому до зайця

і кіт не валявся

як курка лапою

мухи не зобидить

комар носа не підточить

Запитання 13

Літеру о на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка


варіанти відповідей

ч..рнетка, щ..тина, ч..тири

ч..рнило, веч..рові, пш..но

щ..ка, менш..сті, пш..ниця

пекуч..сті, увеч..рі, ч..рний

свіж..сті, ш..сти, ж..натий

Запитання 14

Подовження приголосних відбувається у формі Ор. в. однини всіх іменників рядка



варіанти відповідей

міць, стать, продаж

сталь, дріб, суміш

поміч, сіль, доповідь

вісь, мить, ступінь

путь, річ, шампунь

Запитання 15

Правильно написано всі слова в рядку

варіанти відповідей

рідкісний, ненависний, захистний

форпостний, пісний, кількісний

шістсот, кістлявий, студенський

улесливий, цілістний, шелеснути

тріснути, тиждневик, контрастний

Запитання 16

Закінчення  має іменник у рядку



варіанти відповідей

обидві дівчин..

півтора тижн..

три лікар..

два муляр..

чотири секунд..

Запитання 17

Помилку у творенні ступенів порівняння прикметників допущено в рядку


варіанти відповідей

ближчий, більш гарячіший

добріший, найменш удалий

цікавіший, якнайдорожчий

вужчий, найменш потрібний

коротший, щонайкращий

Запитання 18

НЕПРАВИЛЬНО оформлено пряму мову в рядку


варіанти відповідей

Український письменник В. Винниченко якось сказав: “Як нудно сіро проходить життя людей неталановитих, так нудно й нецікаво живуть без любові навіть талановиті”.

“Суспільність, – говорив М. Грушевський, – що має віру в себе, мусить мати й відвагу глянути на правду свого минулого, щоб зачерпнути в ній не зневіру, а силу”.

Мати Тереза знала силу посмішки, тож усім, хто зневірився, радила: “Отримавши від життя чергового удару, скажіть собі: “Усе могло бути набагато гірше” і посміхніться”.

“Слово – найтонше доторкання до серця, – був переконаний В. Сухомлинський, – воно може стати і запашною квіткою, і живою водою і розжареним залізом”.

“Митець не може відвернутися від своєї сучасності, – говорив Альбер Камю і далі пояснював: “Якби він відвернувся від неї, то промовляв би в порожнечу”.

Запитання 19

Правильно утворено форму третьої особи множини від дієслова

варіанти відповідей

мріяти – мріять

молоти – мелють

солити – солють

бігти – біжуть

ловити – лювлють

Запитання 20

Кому (коми) треба ставити в реченні (розділові знаки пропущено)


варіанти відповідей

А тим часом місяць пливе оглядать небо й зорі та землю й море.

У моїй душі бриніли людські голоси і ні вдень ні вночі не давали спокою.

Підемо до лісу або в гай погуляти чи на річку порибалити.

Жовтороте ластів’ятко силилося вилетіти з гнізда та ще не змогло.

Пізньої осені на зритій землі поплуталась гарбузова огудина.

Запитання 21

Двокрапку треба поставити, якщо до частини «Люблю теплу весняну пору…» додати фрагмент рядка

варіанти відповідей

… кидаю всі невідкладні справи та йду в поля далекі.

… у цей час народжуються нові потаємні мрії та сподівання.

… час пробудження природи від тривалого зимового сну.

… ласкаву, сонячну, повну радісних пташиних переливів.

… коли з-під снігу виглядають перші блакитні проліски.

Запитання 22

Літеру о треба писати на місці пропуску в слові


варіанти відповідей

каш..вар

вогн..гасник

кисел..подібний

овоч..різка

Запитання 23

Помилково вжито слово в рядку

варіанти відповідей

винайняв квартиру в центрі

запросив до вітальні

розповів про відрядження

приїхав вісім років назад

Запитання 24

Спільнокореневим до слова міняти є



варіанти відповідей

замінувати

нерозмінний

Міноборони

міндобриво

Запитання 25

На другий склад падає наголос у слові


варіанти відповідей

котрий

кілометр

одинадцять

привезти

Запитання 26

Синонімічний ряд читати молитву, прописати іжицю, милити чуба, брати в шори позначає поняття


варіанти відповідей

неславити

принижувати

дошкуляти

обмовляти

картати

Запитання 27

Літеру с на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка


варіанти відповідей

пере..кочити, ..формувати, ..питати

бе..коштовний, ..казати, ..керований

..плетений, ..фотографувати, ..шити

не..терпний, ..тягнути, ро..тлумачити

..фальшувати, бе..смертя, ..хвалити

Запитання 28

Прочитайте уривок.

З(1)поміж українських архітекторів варто відзначити Івана Левинського. За сорока(2)літню діяльність ним були зведені сотні будівель житлово(3)побутового та громадського призначення. Усе, створене ним, дивує, бо до будь(4)якої праці він підходив по(5)господарськи.

Дефіс треба ставити на місці всіх цифр, ОКРІМ



варіанти відповідей

1

2

3

4

5

Запитання 29

Речення з однорідними членами утвориться, якщо до частини «Люблю я теплі травневі вечори…» додати фрагмент рядка

варіанти відповідей

… але не терплю холодних листопадових.

… зі щебетанням птахів у нашому саду.

… тоді так мріється про щось небуденне.

… напоєні пахощами яблуневого цвіту.

… хоча й червневі мають свої принади.

Запитання 30

Складнопідрядне речення з підрядним часу утвориться, якщо до частини «Я буду згадувати свої шкільні роки...» додати


варіанти відповідей

бо були вони щасливими.

щоби ненадовго повернутися назад.

хоч і швидко вони промайнули.

доки буду топтати ряст.

дарма що вони були дуже давно.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест