Позначте фразеологічний зворот, який є синонімом до слова засоромитися:
Позначте рядок, у якому всі іменники належать до жіночого роду:
Позначте рядок, у якому в усіх словах наголошений другий склад:
Позначте рядок, у якому всі слова пишуться з літерою ґ:
Позначте речення з узагальнювальним словом після однорідних членів речення (розділові знаки пропущено):
Позначте речення, яке потребує редагування:
Позначте рядок, у якому від усіх іменників прикметники утворюються за допомогою суфікса -ов-:
Позначте рядок, у якому всі складні прикметники пишуться через дефіс:
Позначте рядок, у якому всі прислівники пишуться разом:
Позначте безсполучникове складне речення, між частинами якого слід поставити тире (розділові знаки пропущено):
Позначте складносурядне речення, між частинами якого не треба ставити коми (розділові знаки пропущено):
Установіть відповідність між фразеологічними антонімами:
1 відкрити душу
2 вискочити на сухе
3 пальцем не ворухнути
4 надягати машкару
А сховатися у шкаралупу
Б попасти в тенета
В зі шкури пнутися
Г зривати личину
Д берегти нерви
Установіть відповідність між реченнями та їх характеристиками:
1 Вечірнє сонце, дякую за день! Вечірнє сонце, дякую за втому! (Ліна Костенко).
2 Задзвонили в усі дзвони по всій Україні (Т. Шевченко).
3 Світлішає в житті і на душі
4 Десять раз подумай, а раз скажи (Нар. творчість).
А односкладне означено-особове
Б односкладне неозначено-особове
В односкладне безособове
Г односкладне узагальнено-особове
Д односкладне називне
До кожного рядка, позначеного ЦИФРОЮ, доберіть відповідник, позначений БУКВОЮ.
Вид підрядного речення
1 означальне 2 з'ясувальне
3 обставинне причини 4 обставинне місця
Приклади
А Сюди, де вуличка забута, приїхав по дитячі сни.
Б Люблю, коли у вікно розкрите шумлять безжурно дерева.
В Зацвіла в долині червона калина, ніби засміялась дівчина-дитина.
Г Я єсть народ, якого правди сила ніким звойована ще не була.
Д Поет не боїться від ворога смерті, бо вільная пісня не може умерти.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома