Повторення вивченного ЗНО

Додано: 25 березня 2020
Предмет: Українська мова, 11 клас
Тест виконано: 246 разів
12 запитань
Запитання 1

Іменником є слово, виділене в реченні

варіанти відповідей

На світанку подорожні вирушили в далеку путь.

Із вершини пагорба мандрівники бачили чарівні долини.

За далекими долинами здіймалися рицарські замки.

Бастіони були оповиті ніжно-голубим туманом.


Запитання 2

Лексичну помилку допущено в рядку


варіанти відповідей

освітлювальний прилад

освітній заклад

освічене перехрестя

освітянська спільнота

Запитання 3

Літеру и на місці пропуску треба писати в усіх словах у рядку

варіанти відповідей

пр..буток, пр..крашений, пр..своїти

пр..бічник, пр..славний, пр..леглий

пр..ховати, пр..звище, пр..гріти

пр..подобний, пр..бій, пр..вабити

Запитання 4

Граматично правильне речення утвориться, якщо до фрагмента «Переглянувши фільм,..» додати


варіанти відповідей

проводиться обов'язковий аналіз гри акторів.

хлопці поділилися своїми враженнями з нами

він надзвичайно сподобався всім моїм друзям.

з радістю знову перечитується художній твір.


Запитання 5

Нашу тисячолітню історію не треба ні підмальовувати, ні чепурити, хоч її переписали на свій лад чужинці, відвівши в ній для нас непривабливу роль другорядних статистів. Зрештою, читати історію можна й без брому якщо не [...] мелодраматично руки й не хапатися за серце, а вперто думати над нею. Серед них є постаті непересічні, але зрозумілі (Святослав, Богун, Наливайко, Стус, Чорновіл), а є загадково роздвоєні (Богдан Хмельницький, Гоголь і Хвильовий).



У називному відмінку вжито виділене в тексті слово:

варіанти відповідей

роль

руки

серце

постаті

Запитання 6

Зрештою, читати історію можна й без брому якщо не [...] мелодраматично руки й не хапатися за серце, а вперто думати над нею.



На місці пропуску в реченні має бути слово:

варіанти відповідей

бруднити

мозолити

заламувати

нагрівати

Запитання 7

(1) Нашу тисячолітню історію не треба ні підмальовувати, ні чепурити, хоч її переписали на свій лад чужинці, відвівши в ній для нас непривабливу роль другорядних статистів. (2) У цьому життєписі, сповненому суперечностей, є приклади героїзму і ницості, жертовного патріотизму і відступництва. (3) Зрештою, читати історію можна й без брому якщо не [...] мелодраматично руки й не хапатися за серце, а вперто думати над нею. (4) Серед них є постаті непересічні, але зрозумілі (Святослав, Богун, Наливайко, Стус, Чорновіл), а є загадково роздвоєні (Богдан Хмельницький, Гоголь і Хвильовий).



Пунктуаційну помилку допущено в реченні:

варіанти відповідей

першому

другому

третьому

четвертому

Запитання 8

Підкреслені літери позначають той самий звук у всіх словах рядка

варіанти відповідей

доріжка, миєшся, широкий

шістсот, Тбілісі, метелиця

свято, осінній, просьба

Великдень, аякже, ґрунт

будинок, бджола, Дніпро

Запитання 9

Антонімами є слова

варіанти відповідей

серйозний - стриманий

делікатний - приємний

деградувати - відроджуватися

акліматизований - пристосований

асиміляція - уподібнення

Запитання 10

Подвоєні літери треба писати в усіх словах рядка

варіанти відповідей

радіст..ю, нездолáн..ий, зіл..я

зван..я, жовч..ю, довгождан..ий

завдан..я, велич..ю, старан..о

зроблен..ий, забут..я, суд..ею

піч..ю, студен..ий, священ..е

Запитання 11

У молочно(1)білому світлі пів(2)місяця виблискує різно(3)барв'ям річка, по(4)тихеньку несучи свої хвильки до темних крає(5)видів.


Дефіс треба ставити на місці цифри


варіанти відповідей

1

2

3

4

5

Запитання 12

М'який знак на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка

варіанти відповідей

кол..оровий, ослін..чик, виріз..блений

волос..кий, мал..ва, волин..ський

дівчинон..ці, ковал..ський, лос..йон

байкал..ський, гет..манщина, тис..нява

буд..те, задзелен..чати, крад..кома


Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест