Повторення вивченого матеріалу за 8 клас

Додано: 11 вересня 2023
Предмет: Українська мова, 9 клас
Тест виконано: 59 разів
12 запитань
Запитання 1

Вставне слово вказує на джерело інформації в реченні:

варіанти відповідей

Кажуть, сніг на полі — хліб у коморі (Народне прислів'я).

Даруйте на слові, мені важко вас зрозуміти (Панас Мирний). 

Ніжність, наприклад, описати математично не можна (В. Собко).

Безумовно, ти хоч не феномен, але спритний чоловік (О. Корнійчук).

Запитання 2

Лише іменникові словосполучення наведено в рядку:

варіанти відповідей

приходити додому, рання весна, вечірня зоря;


рідна земля, зібравши гриби, читання вголос;

спів пташок, щира усмішка, сонячні промені;

читати мовчки, побачити друга, цікавий журнал.

Запитання 3

Укажіть неозначено-особове речення.


варіанти відповідей

Раніше, аніж наказувати, навчись коритися.

Мені невесело було й на нашій славній Україні.

Ясени, ясени, бачу вас за селом край дороги.

Дівчині дарують квіти з напіврозквітлими пуп'янками.


Запитання 4

Визначте вид односкладного речення: Криштальний промінь сміливого сонця.

варіанти відповідей

називне

безособове

узагальнено-особове

неозначено-особове   

Запитання 5

Узагальнювальне слово стоїть після однорідних членів у реченні (розділові знаки пропущено):


варіанти відповідей

Кожна людина свято береже у своїй пам'яті все, що супроводить

її з дитинства і рідну хату і батьківський поріг і своє місто чи село (І. Цюпа).

Старі верби кущі лози тихий надбережний очерет усе яскраво відбивалося у воді (А. Шиян).

Були там різні дерева і дуби широкочолі і липи запашні й тремтячі осики (Олена Пчілка).

Український степ по-своєму чарівний і величний (І. Цюпа).

Запитання 6

Укажіть означено-особове речення.

варіанти відповідей

Яку ще хочем собі славу?

Солодке тяжіння земної орбіти

В моїй сльозі є сіль землі.

Небо затягло сизими хмарками.

Тут уміють цінувати працю хлібороба.

Запитання 7

Укажіть тип односкладного речення.

Утворення на острові Мала Хортиця Запорізької Січі пов'язують з ім'ям Дмитра Вишневецького. (з підручника "Історія України")

варіанти відповідей

Означено-особове

Безособове

Узагальнено-особове

Неозначено-особове

Запитання 8

Складним є речення:


варіанти відповідей

У душі разом заговорила і одрада, й жаль, і докора (Пана Мирний).

Тихо і ясно над лісовим озеречком (М. Стельмах).

Уночі несподівано знявся північний вітер, небо скоро затяглося хмарами (В. Собко).

Молюся, знову уповаю, і знову сльози виливаю, і думу тяжкую

мою німим стінам передаю (Т. Шевченко).

Запитання 9

У якому реченні вжито складений іменний присудок?

варіанти відповідей

Лине пісня в садах солов'їна (І. Нехода).

Поезія — це завжди неповторність, якийсь безсмертний дотикдо душі (Л. Костенко).

Творчість Б. Грінченка увійшла в золотий фонд української класичної літератури (П. Хропко).

Весна ще так ніколи не співала (Леся Українка).

Запитання 10

Яким відокремленим членом речення є виділені в реченні слова?

І сон мене так ніжно обійма, що, окрім сну, не хочеться нічого.

    

варіанти відповідей

обставина   

Відокремлена прикладка

 відокремлене означення

 відокремлений уточнюючий додаток

Запитання 11

Укажіть речення з відокремленою прикладкою.

варіанти відповідей

Над берегом послався невеликий, густо засвічений білою ромашкою луг.   

 Голубу сорочку в перехваті підперезано матер’яним поясом з китицями.

 І Оксану, мою зорю, мою добру долю, що день божий умивали. 

Виснажені атаками й великими втратами, німці не витримали грізного натиску полку.  

Запитання 12

Укажіть речення з відокремленим означенням

(розділові знаки вилучено)

варіанти відповідей

Три дні і три ночі сидів Петро Чабан у темній коморі замкнений без їжі і без води.

В цей одчайдушний жалібний крик в одне слово в один звук його імені в оцей материнський одвічний стогін вмістилася як в тісну клітку вся її жіноча доля.

Прийми всі страждання як приймали колись твої прадіди запорожці на палях сміючись ворогу в лице.

Він хотів проникнути в його страшну таємничу душу.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест