Визначте речення з відокремленим додатком.
У котрому з поданих речень є іменний складений присудок?
Знайдіть означено-особове речення:
Установіть відповідність - відокремлені:
1-додаток, 2- означення, 3-обставина, г-прикладка
А-Жовте листя, на вітрах розвіяне, поховала у снігах зима.
Б-Витри піт солоний із чола і трудись, забувши про утому.
В-Знайшла в пилу золочену підкову – невизнаний старокозацький герб.
Г-З приходом весни оживає не лише природа, а й ділове життя.
Д-За винятком баби Оришки, нікого Чіпка не любив.
Розділові знаки при передачі чужої мови правильно вжито в реченні
Знайдіть правильно записане речення.
Позначити речення з непрямою мовою (розділові знаки пропущено).
Правильно оформлено цитату в реченні...
Визначте, якій схемі відповідає подане речення.
Роби добро мені казала мати і чисту совість не віддай за шмат!
Укажіть правильне твердження.
Установіть відповідність між реченням (розділові знаки пропущено) і його схемою
А Перекупка, як жар, червонолиця, стала проти сонця, бряжчить коралями та вигукує Е,е! Коралі добрі! Дивітьсяж бо, молодичко! звивається вона коло повновидої, гарної молодиці у білій сорочці і в зеленій хустці.
Б Знаю, що по закону сердито відповів на те Лозовий і додав Вишняку шкода.
В Ой ти, дівчино, з кучерявої рути-м’яти звита та з гостролистої шавлії подумав Карпо і повернув додому.
Г Ходить гарбуз по городу, питається свого роду ой чи живі, чи здорові всі родичі гарбузові?
Д Доброго ранку, Михайлику. Як ти виріс за літо – дивується й оглядає мене вчителька. Либонь, хтось тягнув за вуха вгору.
1 А: „П?”
2 „П!” – а.
3 А: „П,” – а.
4 "П, – а: – П".
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома