Укажіть речення, у яких пропущено кому між однорідними членами
Правильно розставлені розділові знаки в реченні:
Укажіть варіанти речень, де правильно розставлені розділові знаки
У якому варіанті правильно виділене вставне слово?
З’ясуйте, якою частиною мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово).
(1) Ні, (2) я хочу (3) крізь сльози сміятись, серед лиха співати пісні, без надії таки сподіватись, жити хочу! (4) Геть, думи сумні!
А займенник
Б прийменник
В вигук
Г сполучник
Д частка
16 Речення з однорідними членами можна утворити, якщо до частини «Я обожнюю теплі травневі вечори...» додати
З’ясуйте, яким членом речення є виділений фрагмент.
Член речення Речення
1підмет А Щирі друзі глечики не поб’ють.
2присудок Б Учорашнє випурхнуло з-під повік.
3означення В На десерт подали кисіль з вишень.
4обставина Г Перехожі з подивом поглядали на дівчину.
Д Русявий день гаптує сни світанню.
Підмет виділено в реченні
Знайдіть односкладне речення.
Визначте речення, у якому присудок виражений іменником.
Двокрапку при узагальнювальному слові потрібно вжити в реченні
5 Установіть відповідність між синтаксичною одиницею та реченням
Синтаксична одиниця
1 Звертання
2 Однорідні члени речення
3 Вставне слово
4 Відокремлена обставина
А Їм трохи не до вподоби, здається, занадто гаряче сьогодні сонце...(М.Коцюбинськй)
Б Налетів вітерець, запорошив білим пилом, гойднув сухим бадиллям...(Є.Гуцало)
В О слово рідне! Орле скутий! Чужинцям кинуте на сміх! (О. Олесь)
Г Літак швидко полетів угору , залишаючи за собою білий хвіст. ( І.Іванов)
Д Над яскраво- білосніжним пагорбом,задивившись на зорі -блискітки, мовчки підіймався такий же сяючий місяць.(С.Пархоменко)
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома