Пряма мова

Додано: 21 квітня 2022
Предмет: Українська мова, 9 клас
Тест виконано: 173 рази
6 запитань
Запитання 1

Оберіть схему, яка відповідає реченню (розділові знаки пропущено).

І вік тебе любити буду сьогодні дівчині сказав

варіанти відповідей

«П», - а.


А: «П!»



«П ?» - а.


А: «П».


Запитання 2

Оберіть схему, яка відповідає реченню (розділові знаки пропущено):

Вона тихенько запитала чи можу вірити тобі


варіанти відповідей

А: «П».


А: «П!»


А: «П?»


«П ?» - а.


Запитання 3

Правильно розставлено розділові знаки в реченні

варіанти відповідей

«Наші діти, - вчив Макаренко, - це майбутні творці історії».


«Наші діти, - вчив Макаренко. - Це майбутні творці історії».


«Наші діти (вчив Макаренко) це майбутні творці історії».


«Наші діти - Вчив Макаренко, це майбутні творці історії».


Запитання 4

Правильно розставлено розділові знаки в реченні:

варіанти відповідей

«Помилуйте! – йому Ягнятко каже. – На світі я ще й року не прожив».

«Помилуйте, – йому Ягнятко каже, – На світі я ще й року не прожив».

«Помилуйте, – йому Ягнятко каже. – на світі я ще й року не прожив».

«Помилуйте! – Йому Ягнятко каже. – На світі я ще й року не прожив».

Запитання 5

Правильно розставлено розділові знаки в реченні

варіанти відповідей

«Діду, здрастуйте. – Сказав я йому, спинившись, і додав: А до села далеко ще іти?»


«Діду здрастуйте! – сказав я йому, спинившись, і додав: - А до села далеко ще іти?»


«Діду, здрастуйте! – сказав я йому, спинившись, і додав: - А до села далеко ще іти?»


«Діду, здрастуйте! – сказав я йому, спинившись, і додав: - а до села далеко ще іти?»


Запитання 6

"Не хочу чути я сумних пісень!" - обурилася дівчина.

Речення з прямою мовою правильно перебудовано в речення з непрямою мовою



варіанти відповідей

Ця пісня сумна, веселої давай! - викрикнула дівчина.

Дівчина обурювалася, бо не хотіла слухати сумних пісень.

Дівчина обурливо говорила, що не хоче чути сумних пісень.

Дівчина обурливо говорила, я не хочу чути сумних пісень.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест