Діалог – це:
Репліка – це:
Виберіть правильні твердження ( 3)
Яку помилку допущено в діалозі ?
— Доброго дня! Чи не могли б Ви покликати Ірину Василівну до телефону?
— Доброго дня! Я Вас слухаю. Відповіла викладачка.
— Вибачте, я Вас одразу не впізнала. Вас турбує мама Іваненка Сашка.
— Так, Світлано Дмитрівно. Ви телефонуєте з приводу пропущених уроків?
Скільки реплік в діалозі:
Зустрілися два сусіди. Добрий день! Вітаю. Ти десятки не позичиш? При собі не маю. А троячку? Теж немає. А рубля? Та йди ти! То дай мені хоч цигарку. Я кинув палити. То сірник дай. Теж немає… Що ти за людина? «Нема, нема»…
То скажи хоч, котра година?
У яких стилях мовлення найчастіше використовується діалог?
Чуже мовлення, передане дослівно, називається
Оберіть правильний варіант відповіді.
Пряма мова -...
Схемі "П, - а, - п". відповідає речення (розділові знаки при прямій мові пропущено)
Правильно розставлені розділові знаки в реченні з прямою мовою
Схемі «П, - а, - п» відповідає речення (розділові знаки пропущено)
Правильно розставлено розділові знаки при прямій мові в реченні:
У якому реченні пропущене тире?
Який знак ставиться після слів автора перед прямою мовою?
Який знак ставиться на початку кожної репліки діалогу?
Який знак пропущено в цьому реченні?
“Не плюй у криницю…” говорить народна мудрість.
Який знак пропущено в цьому реченні?
“Добрий вечір вам” – пролунав позаду дівочий голос.
Який знак пропущено в цьому реченні?
Зустріла черепаха орла та й каже “Навчи мене літати”.
Яка схема відповідає цьому реченню? (розділові знаки пропущено)
Вона часто поглядала на небо й казала Згадаєш мої слова любонько Сьогодні неодмінно буде дощ і ми всі добряче вимокнемо.
5. Скільки реплік у діалозі?
Давай зробимо підводного човна. Давай! А з чого?
Із старої верби. А як?
6. Визнач помилку у даному діалозі.
Ігоре, ти будеш іти в бібліотеку? - спитав Олесь.
Так, - голосно відповів Ігор.
Почекай, будь ласка, на мене.
8. Розділові знаки для передачі чужої мови правильно вжито в реченні
Згадаймо Симоненкові слова: " народ мій є!"
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома