Позначити речення, в якому правильно розставлені розділові знаки при прямій мові
Позначити речення, в якому правильно розставлені розділові знаки при прямій мові
Позначити речення з непрямою мовою (розділові знаки пропущено)
Визначити, якій схемі відповідає речення (розд.знаки пропущено).
Лиш боротись значить жить зауважував Іван Франко.
Правильно вжито розділові знаки при прямій мові в реченні
Слова автора і пряму мову розділяють
Укажіть рядок, в якому допущено помилку в оформленні цитати
Для створення ефекту присутності журналісти/письменники використовують
Правильно оформлено цитату в реченні
Визначити, якій схемі відповідає подане речення.
Роби добро мені казала мати і чисту совість не віддай за шмат!
Прочитайте речення.
Колись давно мені казала мати: "Роби добро і чисту совість не віддай за шмати".
Правильно замінено пряму мову непрямою в рядку
Правильно поставлено розділові знаки в реченні
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Прочитайте діалог.
(1) У крамницю господарчих товарів заходить хлопчик і запитує: У вас є таке мило, щоб з нього була біла піна?
(2) Продавчиня поглянула на нього здивовано:
(3) - Так будь-яке можеш узяти.
(4) - Та ні... Я вже купляв мило і зелене, і жовте, рожеве, відповідає хлопець і додає: А піна завжди була... брудна.
Помилку допущен в частині діалогу, позначеній цифрою
Прочитайте діалог.
(1) Першокласник Сергійко, повернувшись зі школи, сказав:
(2) - Я до школи не піду.
(3) - "Чому?" - здивувалася бабуся.
(4) - Бо там треба писати й читати, а я не вмію, а розмовляти я вмію, так на уроках не дозволяють.
Правильно оформлено всі частини діалогу, ОКРІМ позначеної цифрою
Правильно оформлено цитату в реченні
Правильно оформлено цитату в усіх реченнях, ОКРІМ
Пунктуаційну помилку в оформленні цитати допущено в реченні
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома