24 вересня о 18:00Вебінар: Використання елементів проєктної діяльності в умовах змішаного навчання

Річна контрольна робота

Додано: 12 травня
Предмет: Українська мова, 8 клас
Тест виконано: 270 разів
9 запитань
Запитання 1

1. Скільки рядів однорідних членів є у поданому реченні?

У прозорому зимовому повітрі відчувається запах солом’яного диму, варених сухофруктів, пшеничної каші та печеного хліба і пирогів.


варіанти відповідей

А 1 

Б 2

В 3

Г 4


Запитання 2

2. Виберіть речення із звертанням.


варіанти відповідей

А Хто ти, мрія чи сон?


Б Слово! Як воно потрібне дитині кожної хвилини.


В Мріють за околицею високі тополі.


Г Гей, юнаки, гей, молодість світу, доля планети у ваших руках.


Запитання 3

3. Відокремленим означенням НЕ МОЖНА замінити підрядну частину в реченні.


варіанти відповідей

А Листя під кленом було схоже на гору печива, яке щедро посипали цукровою пудрою.


Б Дітлахи з підстрибом побігли в кінець греблі, яку було обсаджено густими вербами.


В Гості захоплено роздивлялися стіл, який застелили майстерно вишитою скатертиною.


Г Щука – річковий хижак, який полює на дрібну рибу в безмежних водних просторах.


Запитання 4

4. Продовжити речення: «Означення НЕ відокремлюються, якщо…».


варіанти відповідей

А стосуються члена речення, вираженого особовим займенником.


Б стоять після означуваного слова-іменника, особливо якщо перед ним уже є означення.


В виражені дієприкметниковим зворотом, що стоїть перед означуваним іменником.


Г виражені дієприкметниковим зворотом, що стоїть після означуваного слова.


Запитання 5

5. Указати речення, що НЕ має помилок у виділенні дієприслівникового звороту.

варіанти відповідей

А Напослідок посходили до долу і старі з Захаром Беркутом, і оглянувши становище озброєних і всі прилади, поспішили до тіснини.


Б Вона бистро зиркнула довкола і не звертаючи уваги на батька, кинулася до Максима.


В Вовки колись узимку забралися по високих заметах снігу, прорвали у хліві стріху і, залізши, порозривали багато овець.


Г Залишивши Нечая з козаками перед окопами, Богун рушив далі.


Запитання 6

6. Указати речення, у якому поширене означення не відокремлюється на письмі (розділові знаки пропущено).

варіанти відповідей

А Дядько скинув в’язку розмальованих у червоне й зелене кошиків.


Б Гурт берізок оточений молодими дубками сприймається мало не як ефемерне видиво.


В Козацьке військо розташоване чотирикутником стояло готове до бою.


Г Ось видніє стіжок сіна залишений лісником для диких тварин.


Запитання 7

7. Визначте, яке речення ускладнені вставними словами (розділові знаки пропущено).

варіанти відповідей

А Буває в дорозі десь трапиться чиста криниця.


В Вечірнє сонце дякую за день.


Г Ростуть мої діла мої надії.


Д Я люблю читати різні твори і фантастичні оповідання і пригодницькі романи і народні казки.


Запитання 8

8. Назвіть однорідні члени, що  є у поданому реченні.

Неспокій, рух і боротьбу я бачив скрізь: в дубовій, вербовій корі, в старих пеньках, у дуплах, у болотяній воді, на поколупаних стінах.



варіанти відповідей

А Підмети   

Б Присудки   

В Означення   

Г Додатки   

Д Обставини 

Запитання 9

9. З’ясуйте, якою частиною мови є виділені слова (цифра позначає наступне слово).

Найдорожче для (1)будь-кого з нас – любов до (2)рідних, до своєї землі. Загальнолюдські цінності (3) завжди об’єднували і сім’ї, і нації, і держави

варіанти відповідей

А Іменник


Б Прикметник


В Займенник


Г Прислівник


Д Дієприслівник (форма дієслова)


Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест