Роздыловы знаки у БСР

Додано: 24 лютого 2021
Предмет: Українська мова, 9 клас
Тест виконано: 34 рази
12 запитань
Запитання 1

Двокрапку треба поставити між частинами безсполучникового складного речення в рядку (розділові знаки пропущено)

варіанти відповідей

Весна іде красу несе.

Я знаю мова мамина свята.

Боятися вовків у ліс не ходити.

Не штука ганьбити штука ліпше зробити.

Будеш сіяти із розумом вродить печаль.

Запитання 2

Між частинами безсполучникового складного речення треба поставити кому в реченні (розділові знаки пропущено)

варіанти відповідей

Ще пам'ятаю угорі над нами ходили дикі кози табунами.

Дощ ішов цілу ніч зранку він також сіється надворі сіро.

Я пройду ти прощально поглянеш услід.

Прийшов Спас держи рукавиці про запас.

Запитання 3

Між частинами безсполучникового складного речення треба поставити кому в реченні (розділові знаки пропущено)

варіанти відповідей

Один лиш у долоні плеще Ірод Месію вбити мислив ще дитям.

Відтворити подробиці сну не вдалося він складався із самих лише відчуттів.

Світ загалом жорстокий переможців носять на руках забуваючи переможених.

Високо в небі спалахнула зірка світло її пульсувало не повільніше биття мого серця.

Запитання 4

Правильну схему речення Ми цінуємо барвінок за його «лі­карську допомогу» з нього виготовляють ліки від дуже важ­ких хвороб (розділові знаки вилучено) зазначено:

варіанти відповідей

[ ], [ ]. одночасність 

[  ]: [висновок]. 

[ умова ] — [  ]. 

[ ]: [причина].

Запитання 5

Знайдіть речення, у якому необхідно поставити тире.

варіанти відповідей

На квартирі було затишно топилася піч горіла лампа на підлозі лежала ціла купа свіжої соломи (І. Багмут).

Друзі розповіли подробиці втеча готувалася давно

(М. Олійник).

І диво дивне сталося з ним совість заговорила! (А. Іщук).

 

Брязне клинок об залізо кайданів піде луна по твердинях тира­нів (Леся Українка).

Запитання 6

Між частинами безсполучникового складного речення треба поставити тире в реченні (розділові знаки пропущено)

варіанти відповідей

Недавно відбулася знакова подія націоналістичні сили пішли на об'єднання.

Бабциних подруг я пам'ятаю дуже добре всі вони були схожі між собою.

До того ж пам'ятаймо літератор як і будь-хто інший дитина свого часу.

Промчався вершник по німій Полтаві у серці міста громом віддалось.

Запитання 7

Безсполучниковим є речення

варіанти відповідей

У густій мряці, білій як молоко, усе пропадало: небо, гори, ліси, пастухи.

Та всі голоси: і зяблика, і вівсянки, і зеленушки, і навіть одуда – заглушувало кування зозулі.

Зелений яр сьогодні незвичайний: хисткий туман хитається на дні.

Тихо було навкруги: і над широким плесом лиману внизу, і позаду над урвищами гори.

Запитання 8

Тире треба поставити після речення Ранок сонячний..., якщо серед варіантів його продовження вибрати

варіанти відповідей

подуває легкий вітерець.

у небі жодної хмаринки.

море виграє хвилями.

вечір доволі холодний.

сади буяють ароматами.

Запитання 9

Крапку з комою треба поставити замість цифри

За все вищі були великі верби гіллясті (1) вони широко розкидалися вгорі і над хатками (2) і над тихими садочками (3) зеленіючи ясно на блакитному небі (4) стріваючи день своєю розкішшю

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 10

Крапку з комою треба поставити замість цифри

Од зеленого берега ніби повіяло холодком (1) холодок ніби лащився до лиця (2) милував його (3) влив в тіло розкіш життя (4) почування радісне (5) безклопітне й безжурне, як сама молодість.

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

Запитання 11

Установіть відповідність між реченням та смисловими відношеннями між частинами

Плакала чорна троянда біла троянда сміялась (Н. Хоменко).

варіанти відповідей

Одночасність подій

Часова послідовність

Протиставлення

Причинові

Запитання 12

Знайти речення, що відповідає схемі: [ ] - [ ]

варіанти відповідей

Земля чорніє дрімає розум серце мліє ( Т. Шевченко).

Грім гримить хліб буде родить (Нар. творчість).

Добре бідному у нього голова від багатства не болить (Нар. творчість).

Був теплий день світилася весна (М. Рильський).

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест