Систематизація та узагальтення вивченого про відокремлені члени речення
З'ясуйте умову відокремлення другорядного члена в реченні: «Степ, струснувши з себе росу та зігнавши примітні тіні, горить рівним жовто-зеленим кольором»
Укажіть речення з відокремленим поширеним означенням,у якому наявні пунктуаційні помилки
Установіть відповідність між реченнями з прикладками і правилами їх відокремлення:
А стоїть після означуваного слова, вираженого власною назвою
Б стоїть перед означуваним словом — особовим займенником
В є власною назвою і має уточнювальне значення
Г сполучається з пояснюваним словом за допомогою слова наприклад
1 У минулому шахтар, він був дужий, кремезний.
2 Мати моя, Марія, читати мене навчила.
3 До мене підходить Григорій Безверхий, друг мого дитинства, архітектор.
4 І на полі жайворонок, соловейко в гаї землю, убрану весною, вранці зустрічають.
5 Рослини відіграють величезну роль у природі та в житті людини, наприклад збагачують атмосферу киснем.
Укажіть речення, у якому означення відокремлюється тире (розділові знаки пропущені):
Укажіть речення, у якому прикладку відокремлюють тире (розділові знаки пропущені):
Укажіть речення з відокремленими обставинами, в яких пропущено розділові знаки:
Укажіть речення з відокремленою обставиною, вираженою одиничним дієприслівником (розділові знаки пропущені):
Укажіть речення, у якому обставина, виражена одиничним дієприслівником, не відокремлюється (розділові знаки пропущені):
Укажіть речення, у якому дієприслівниковий зворот не відділяється (розділові знаки пропущені):
Укажіть речення з відокремленим означенням, вираженим дієприкметниковим зворотом (розділові знаки пропущені):
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома