М’який знак треба писати на місці обох пропусків у рядку:
Букву и треба писати на місці обох пропусків у рядку:
Однакова кількість звуків і букв у всіх словах рядка:
Виділена буква позначає однаковий звук у кожному слові рядка:
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1) Усе починається з дитинства, з колискової, з голосу материнської душі над колискою. (2) Уже в/перше звучання почутої мелодії на/вічно вплітається для маленької дитини багатоголосся душі та світу. (3) Від/тепер відкривається шлях її радощам, смуткові й веселості, тривогам, і сподіванням. (4) І, на/певно, головному — взаємності з життям, зі світом. (5) Колискова — це не/наче душа, яка ходить навшпиньках.
Окремо в цьому тексті пишуться слова
Помилку в написанні прислівника допущено в рядку:
Спрощення в групах приголосних треба позначати на письмі в усіх словах рядка:
Усі слова пишуться з подвоєнням приголосних:
Не відбувається подвоєння в усіх словах іншомовного походження в рядку:
Усі складні слова треба писати через дефіс у рядку:
Укажіть рядок з означено-особовим реченням:
Укажіть рядок з безособовим реченням:
Укажіть рядок з неозначено-особовим реченням:
Укажіть рядок з узагальнено-особовим речення:
Укажіть поширене речення.
Усі слова треба писати через дефіс у рядку
Через дефіс треба писати кожне слово рядка
Укажіть рядок, у якому всі складні слова пишуться через дефіс
Разом треба писати кожне слово рядка
М'який знак на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка
В усіх словах пропущено букву Е в рядку
Уподібнення приголосних звуків відбувається в обох словах усіх рядків, ОКРІМ
З'ясуйте, яким членом речення є виділене дієслово в реченні Мистецтво слухати дано не кожному.
З'ясуйте, яким членом речення є виділене дієслово в реченні Сад саджати - життя прикрашати.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома