1. Двокрапку треба поставити, якщо до частини "Люблю теплу весняну пору..." додати фрагмент рядка
3. З'ясуйте, який вид підрядної частини відповідає фрагменту "...настільки досвідчений, що..."
4. ПРАВИЛЬНО розставлені розділові знаки в реченні
5. Складним ЛИШЕ з сурядним і підрядним зв'язком є речення
6. Речення Де став явір понад плаями, там знову я чую відлуння пісень: одна верба співає ночами, друга верба співає удень є складним із різними видами зв'язку, а саме:
7. Помагай старим: доведеться й тобі бути таким. У цьому реченні друга частина
9. НЕправильно розставлені розділові знаки в реченні
8.ПРАВИЛЬНО розставлено розділові знаки в реченні
11. Реченню Сніг у полі побілішав, тепер проміння не тоне в гострій млі, що насичувала повітря, не гасне в розстелених під ногами полотнах, що зараз нагадують молочні дзеркала й відображаються у високості...відповідає схема
12. Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Не треба ставати коми між частинами складносурядного речення в рядку (розділові знаки пропущено)
Перед виділеним сполучником треба поставити кому в реченні (розділові знаки пропущено)
Складнопідрядне речення з підрядним умови утвориться, якщо до частини У неділю ми підемо в парк… додати
Складнопідрядне речення з підрядним допустовим є в рядку
Установіть відповідність між видом підрядного речення та прикладом.
Вид речення
1 означальне
2 з’ясувальне
3 обставинне умови
4 обставинне допустове
Приклад
А Старі люди кажуть, що квіти люблять музику.
Б Хай воскреса старий сонет, якщо у нім живе поет.
В Гарячі думки у боях не зачахли, хоч смерть чекала на них.
Г Вчорашнє ніби сон, що випурхнув з очей.
Д Я стверджуюсь, я утверждаюсь, бо я живу.
Установіть відповідність між фрагментом складнопідрядного речення та видом його підрядної частини
Фрагмент речення
1 …повернувся, незважаючи на те що…
2 …перестрахувалася, для того щоб…
3 …ударив, коли…
4 …заспокоївся, бо…
Вид підрядної частини
А з’ясувальне
Б обставинне мети
В обставинне часу
Г обставинне причини
Д обставинне допустова
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома