Яке з поданих речень є складним реченням із сурядним та підрядним зв'язком?
Яке з поданих речень є реченням з сурядним і підрядним зв'язком?
Яке з поданих речень є реченням із сурядним і підрядним зв'язком?
Яке з поданих речень є реченням із сурядним і підрядним зв'язком?
Яке з поданих речень є складним реченням з різними видами зв'язку?
Яке з поданих речень є складним з різними видами зв'язку?
Прочитайте.
(І)Олесь, ковзаючись, побрів до школи. (2)Під ногами лагідно, мов хмизок у лісі, потріскував лід. (З)Хлопець ліг долілиць, притиснув скроню до льоду і почав розглядати дно. (4)Воно тьмарилось мулистим пилком, пускало бульбашки, які прилипали до криги. (5)Течія розчісувала зелений кушир, пряли тоненькими ніжками якісь жучки, боком долаючи пружний струмінь. (6)І ввижається Олесеві маленька хата під кущем водяної папороті, а в тій хатині — він, біля віконця сидить. (7)Олесь солодко зойкає, щільніше прилипає лобом до криги (Гр. Тютюнник).
Прочитані речення утворюють текст тому що
Правильно розставлено розділові знаки в реченні.
Схемі [ ], й [ ], ( ) відповідає речення.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома