Вкажіть речення, у якому частини поєднані за допомогою сполучникового складносурядного та складнопідрядного зв'язку.
Коми мають ставитись на місць усіх цифр, окрім:
Сідати на стілець не хотілося (1) бо якщо його стануть допитувати (про що? про що?) (2) то вже неодмінно посадовлять на стілець (3) і примусять сидіти довго-довго (4) велітимуть думати(5) зважувати.
Кома має ставитись на місці усіх цифр окрім:
Батько наш загинув несподівано (1) в перші дні війни (2) ми все ще сподівались (3) що його випустять(4) і ми ще не збагнули (5) що лишились самі(6) коли війна розгорілась (7) насправді.
Доберіть схему до складного речення з різними типами зв'язку
Щоразу, коли погляд ваш зупиняється на пам'ятникові Лесі Українки в Києві чи коли ви зупинитесь в алеї придніпровського парку перед бронзовою постаттю геніальної Марії Заньковецької, неминуче, мабуть, подумається вам: є в цих прекрасних образах щось і від неї самої, від авторки, від натхненної жінки-митця Галини Кальченко.
За допомогою сполучникового підрядного зв'язку поєднуються частини реченя (цифра позначає наступну частину) (декілька правильних відповідей)
(1)Хліборобська праця звично панує тут, (2) усе відбувається в ніби неквапливому, розміреному ритмі, (3) а насправді спішать, (4) щоб устигнути, (5) щоб із вирощеного — не втратити ні зернини, (6) бо ж відомо: (7) нива раз на рік родить!
Дика груша облита білим молоком, і в тому пахучому білому молоці, що стиха піниться, бджоли неначе киплять, неначе варяться зі струнним оксамитовим гудінням.
У поданому реченні поєднуються такі типи зв'язку
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома