Складносурядне речення

Додано: 7 листопада 2019
Предмет: Українська мова, 9 клас
Тест виконано: 111 разів
6 запитань
Запитання 1

1. Яке з наведених речень є складносурядним?

варіанти відповідей

А. Мудре і добре слово дає радість, нерозумне і зле приносить біду          

Б. Стояла така тиша, що чути було шепіт сніжинок з пожовклим листям 

 

В. Запахла осінь в'ялим тютюном, та яблуками, та тонким туманом, і свіжі айстри над піском рум'яним зоріють за одчиненим вікном 

Запитання 2

2. Знайдіть речення, у якому пропущено кому:

варіанти відповідей

А. Щасливо співати і жити у рідному  краю, і зорям щасливим світити на землю мою.

Б. На глибині сплеснулась риба, і сполохані кола, доганяючи одне одного, почали набігати па берег.

В. Піднялися крила сонних вітряків і черешню білу вітер розбудив .

Запитання 3

3. Визначте, будові якого з речень відповідає така схема:

[ ], [ ], [ ], [ ].

варіанти відповідей

А. У неї запаморочилась голова; вона крикнула і трохи не впала на місці.

Б. У степу було тихо: блищали од сонця стерні і ковила понад шляхом, сріблилася важка, обвішана разочками роси павутина .

В. Брязкали сталевими тарелями вагонні буфети, перегукувалися дударі-стрілочники, сюрчали у свої сюрчки й вимахували ліхтарями зчіплювачі вагонів, видзвонювали молоточками по колесах обходчики поїздів…

Запитання 4

4. Укажiть рядок, у якому правильно розставлено роздiловi знаки

варіанти відповідей

А. Ми йдемо через сiнокiс, i темнiє над нами небо.

Б. Дiвчина вийшла з хати, i повiльно пiшла до криницi .

В. Вiтер дмухнув трохи збоку, потiм ухопив судно, i знiс трохи набiк .

Запитання 5

5. Доберiть другу частину до речення Зима лютувала, щоб утворилося  складне речення

варіанти відповідей

А i сипала пригорщi снiгу.

Б i все дужчав мороз.

В i не здавала позицiй.

Запитання 6

6. Укажіть схему, якій відповідає речення Там клен зелений схиливсь до тину, і мати рідна щось пише сину.

варіанти відповідей

А. [ ], [ ], і [ ].

Б. [ ], і [ ], [ ].

В. [ ], і [ ].

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест