Текст (тематичне оцінювання)

Додано: 9 квітня 2020
Предмет: Українська мова, 9 клас
Тест виконано: 725 разів
12 запитань
Запитання 1

Основним поняттям лінгвістики тексту є


варіанти відповідей

текст

ССЦ

речення

слово

Запитання 2

Текст - це


варіанти відповідей

висловлювання, яке складається з кількох речень (іноді з одного) і має змістову й структурну завершеність

розмова двох або більше осіб

сукупність загальноприйнятих правил, якими користуються мовці

сукупність мовних засобів, що використовується мовцем за певних умов спілкування

Запитання 3

Комунікативна мета тексту (те, заради чого його створено) - це


варіанти відповідей

тема тексту

головна думка тексту

підтема тексту

мікротема тексту

Запитання 4

Тема тексту - це


варіанти відповідей

сукупність виражальних засобів мови, використаних у певному тексті

частина тексту, що містить його головну думку

комунікативна мета висловлювання (те, заради чого створено текст)

те, про що в ньому йдеться, його зміст

Запитання 5

Абзац – це


варіанти відповідей

уривок тексту, який дає змогу точно визначити смисл окремого слова або виразу, що входять до його складу

стисло й чітко сформульована підтема тексту

фрагмент тексту від нового до нового рядка або до кінця тексту

стійке сполучення слів, яке за значенням відповідає одному слову

Запитання 6

Типи мовлення є такі:


варіанти відповідей

замітка, репортаж, інтерв’ю, стаття

оповідання, новела, повість, нарис

науковий, художній, діловий, публіцистичний

розповідь, опис, роздум (міркування)

Запитання 7

Проміжною ланкою між текстом і реченням є


варіанти відповідей

ССЦ

словосполучення

слово

абзац

Запитання 8

З погляду актуального членування в реченні можна виділити:


варіанти відповідей

головні і другорядні члени речення

“дане” і “нове”

групу підмета і групу присудка

підмет і присудок

Запитання 9

Типи мовлення є такі:


варіанти відповідей

розповідь, опис, роздум

казка, оповідання, повість

монолог і діалог

проза і поезія

Запитання 10

Олесь не повірив своїм очам: по городі спокійнісінько походжав здоровенний вепр. Він визбирував картоплю, що залишилася після копання. Величезний, вуха – ніби лопухи, ікла, як дві шаблі, з рила стирчать, щетина – наче дріт. Вепр пирхнув, прочистив забиті землею ніздрі і рушив у напрямку лісу. (За Б.Комаром.) У поданому уривку поєднано такі типи мовлення:


варіанти відповідей

розповідь і опис

розповідь, опис та оцінка предмета

розповідь, опис і роздум

розповідь і роздум

Запитання 11

По праву руч від вас збігає вниз шлях, в’ється поміж деревами. По ліву – яри, непролазні хащі, а прямо перед вашими очима розіслалася долина. Над річкою - село з білими хатками та вишневими садками. (За Панасом Мирним). Цей уривок є таким різновидом опису:


варіанти відповідей

опис місцевості

інтер’єр

пейзаж

портрет

Запитання 12

Мета художнього опису предмета -


варіанти відповідей

забезпечити точність інформації про розмір, форму, вагу, колір предмета тощо

скласти аргументовану оцінку предмета

створити образ предмета, підкресливши в ньому найхарактерніше

дати уявлення про призначення предмета

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест