Тест для самоконтролю Стереометрія

Додано: 25 березня 2020
Предмет: Математика, 10 клас
Тест виконано: 298 разів
10 запитань
Запитання 1

Виберіть серед малюнків такий, на якому зображено переріз, утворений площиною, що проходить через середини двох суміжних сторін однієї грані та вершину, сусідню до точки перетину ребер, на яких вибрано середини

варіанти відповідей
Запитання 2

На малюнку зображенно куб ABCDA1B1C1D1. Укажіть пряму, яка є мимобіжною з прямою C1D1

варіанти відповідей

AB

BC

BD1

A1C1

CD1

Запитання 3

За малюнком вибрано площини, що перетинаються по прямих, які містять ребра піраміди. Визначте серед нижченаведених тверджень правильні.

1) (MAB) i (MBC);

2) (MAB) i (MCD);

3) (MBD) i (MAC);

4) (MAB) i (BCD);

5) (MBC) i (MAD);

6) (MBD) i (ABD).

варіанти відповідей

1 i 3

2 i 5

3 i 6

1 i 4

2 i 6

Запитання 4

На малюнку зображено куб ABCDA1B1C1D1. Укажіть пряму, паралельну прямій A1B.

варіанти відповідей

C1D1

AC

D1C

DC1

CC1

Запитання 5

У чотирикутнику ABCD деякі вершини лежать у площині α. Укажіть твердження, з яких випливає належність усіх вершин чотирикутника ABCD даній площині.

1) A ∊ α, C ∊ α, M ∊ AC, M ∊ α;

2) A ∊ α, B ∊ α, K ∊ BC, K ∊ α;

3) B ∊ α, D ∊ α, Q ∊ BD, Q ∊ α;

4) B ∊ α, C ∊ α, D ∊ α;

5) C ∊ α, D ∊ α, A ∊ α.

варіанти відповідей

1,2 i 4

2,4 i 5

3,4 i 5

1,3 i 5

2,3 i 4

Запитання 6

У ∆ABC проведено середню лінію MN (M ∊ AB, N ∊ BC), на якій лежить точка Q. Визначте правильне твердження щодо розміщення точки Q.

1) Q ∊ MB;

2) Q ∊ MN;

3) Q ∊ (MBN);

4) Q ∊ (AMB);

5) Q ∊ AC;

6) Q ∊ (CBM);

7) Q ∊ (ACN).

варіанти відповідей

1, 3, 5 i 6

2, 3, 5 i 6

3, 4, 7 i 8

4, 5, 6 i 7

2, 3, 7 i 8

Запитання 7

Визначте два правильні твердження

варіанти відповідей

якщо коло має з площиною дві спільні точки, то всі точки цього кола лежать на цій площині

якщо дві точки - кінці діаметра кола - лежить на площині, то всі точки кола належать цій площині

якщо дві довільні точки кола, що не утворюють діаметр, лежить на площині, то всі точки кола належать цій площині

якщо хорда кола і точка, що не лежить на ній, належать одній площині, то всі точки кола лежать на цій площині

якщо дві хорди кола належать деякій площині, то всі точки кола лежать на цій площині

Запитання 8

Укажіть текстові твердження до скороченого запису M ∊ α.

варіанти відповідей

точка М належить прямій α

точка М належить площини α

точка М лежить на прямій α

пряма α проходить через точку М

площина α проходить через точку М

Запитання 9

Відомо, три точки у просторі розміщені так, що через них можна провести не менше 100 різних площин. Визначте правильне доповнення цього твердження.

варіанти відповідей

ці точки лежать в одній площині

ці точки лежать на одній прямій

ці точки не лежать в одній прямій

ці точки лежать в одній площині, але на одній прямій

ці точки лежать в одній площині, але не на одній прямій

Запитання 10

Визначте розміщення чотирьох точок M, N, B C, коли відомо, що пряміAB i AC перетинаються з деякою прямою m у точках M і N відповідно.

варіанти відповідей

через прямі АВ і АС, що перетинаються в точці А, можна провести площину (АВС). Точки M і N належать відповідно прямим АВ і АС, а отже, лежать у площині α, що суперечить умові задачі

через прямі АМ і АN, що перетинаються в точці А, можна провести площину (АМN). Точки M і N належать відповідно прямим АM і АN, а отже, лежать у площині α, що суперечить умові задачі

через прямі АВ і АС, що перетинаються в точці А, можна провести площину (АВС) і до того ж тільки одну. Точки M і N належать відповідно прямим АВ і АС, а отже, лежать у площині α. Точки M, N, В, С лежать в одній площині

через прямі АВ і АС, що перетинаються в точці А, можна провести площину (АВС). Точки M і N належать відповідно прямим АВ і АС, а отже, лежать у площині α, що суперечить умові задачі. Точки M, N, В, С не лежать в одній площині

через прямі АМ і АN, що перетинаються в точці А, можна провести площину (АМN) і до того ж тільки одну. Точки M і N належать відповідно прямим АM і АN, а отже, лежать у площині α

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест