Тест призначений для виявлення рівня сформованості в учнів навичок розв"язування графічних задач з кінематики. Може бути використаний вчителем в якості самостійної або домашньої роботи. Окремо взяті задачі можна запропонувати учням індивідуально.
За графіком руху двох тіл поясніть, швидкість якого тіла (І чи ІІ) більша і чому?
За графіками шляху двох тіл визначте швидкість кожного з них
За графіком швидкості руху автомобіля та мотоцикла визначте, який шлях подолав кожен з них за весь час руху
На рисунку 2.42 зображено графіки шляху трьох тіл, що рухаються. Оберіть правильну нерівність для швидкостей цих тіл.
За графіком руху охарактеризуйте стан кожного з тіл І, ІІ, ІІІ
За графіком швидкості при нерівномірному русі, визначте який шлях воно подолало за весь час руху
За графіком шляху визначте середню (шляхову) швидкість руху тіла
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома