Є 90 червоних і 84 зелені скляні кульки. Їх треба розкласти в ящики так, щоб у кожному ящику кількість зелених кульок була однакова і кількість червоних кульок теж була однакова. Яку найбільшу кількість ящиків потрібно взяти?
Усі сторони трикутника АВС розділені точками D, E, F навпіл. У скільки разів площа трикутника DEF менша від площі трикутника АВС?
Робота оператора диспетчерської служби оцінювалася за п′ятибальною шкалою. Оцінено 150 осіб. Отримані оцінки зафіксовані за допомогою полігона частот( див. рис.). Використовуючи ц наведений полігон знайдіть моду вибірки.
Обчисліть 211÷84
Знайдіть шостий член геометричної прогресії bn, якщо відомо, що b2=6; b4=24.
Укажіть парну функцію.
Розвяжіть нерівність 49-х2>0
Скільки парних двоцифрових чисел можна скласти з цифр
0, 2, 3, 6, 8?
Відстані від точки перетину медіан трикутника АВС до сторони АВ дорівнює 10см. Знайдіть площу трикутника АВС, якщо АВ=6см( в см2).
Знайдіть координати точки, симетричної середині відрізка АВ відносно площини ху, якщо А(3;5;-1); В(-7;1;17).
Розв′яжіть нерівність
Упорядкуйте за зростанням
a=cos 730; b=cos 460; c=cos 510
Обчисліть:
За несвоєчасну сплату боргу нараховують 2% пені за кожний день затримки. Яку суму доведеться заплатити через два дні після строку сплати 400грн боргу?
Знайдіть координати вершини параболи у=-3х2+12х-2
Установіть відповідність між заданими многогранниками
(1-4) та кількістю їх граней:
На рис. зображено конус, у якого діаметр основи дорівнює твірній. Оберіть правильні твердження.
1. Кут між висотою конуса і твірною =300.
2. Кут між твірною конуса та площиною основи=600.
3. Якщо градусна міра дуги BCN дорівнює 1000, то кут між радіусами OA і ON дорівнює 800.
4. КУт між прямими SO і ON -прямий.
Основою піраміди МАВС є прямокутний трикутник АВС
(∠В=900). Бічні грані піріміди, що містять катет АВ і гіпотенузу АС, перпендикулярні площині основи. А третя бічна грань нахилена до площини основи під кутом 450. Знайдіть висоту піраміди, якщо АС=10см; ВС=8см.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома