Розв'яжіть рівняння х2-14=2. У відповідь запишіть добуток коренів даного рівняння.
У коробці було 6 зелених куль і кілька синіх. Скільки синіх куль у ко-
робці, якщо ймовірність того, що вибрана навмання куля виявиться
зеленою, дорівнює 3/5?
Серед учнів 9 класу провели опитування: скільки часу витрачають вони
щодня на виконання домашнього завдання. Результати опитування
подано у вигляді гістограми, зображеної на малюнку . Укажіть моду
даної вибірки.
Знайдіть скалярний добуток векторів a і b, якщо:
a = ( 3;4;5)
b = (-3;4;5)
Обчисліть значення функції cos x , якщо sin x = 0,6 і 0<х<900
На малюнку зображено графік функції у = f(x), ви-
значеної на проміжку [–4; 5]. Точка (х0; –2) належить графіку цієї функ-
ції. Визначте абсцису х0 цієї точки.
На малюнку зображено розгортку поверхні тіла, складеного з двох
квадратів і чотирьох однакових прямокутників, довжина сторін яких — 3 см і 6 см. Визначте об’єм цього тіла.
Знайдіть площу підграфіка функції f(x) = x3+ 1 на [–1; 1]
Розв’яжіть нерівність: а) 0,55-3х ≤ 0,25;
Обчисліть: а) 3lg 5 + 0,5lg 64;
Знайдіть об’єм правильної трикутної призми, висота якої дорівнює
10 см, а сторона основи — 5 см.
Твірна конуса дорівнює 4 см і утворює з площиною основи кут 60°.
Знайдіть площу бічної поверхні конуса.
Задайте формулою функцію, графік якої зображено на малюнку
Обчисліть: cos 58° cos 32° – sin 58° sin 32°
Розвяжіть рівняння: 3 tgх =√3 ;
Обчисліть значення функції y = f(x) у точці x0= 1, якщо:
f(x) = 3x2 – x + 1;
Точка рухається прямолінійно за законом x(t) = 100 + t2 (час t —
у секундах, координата x — у метрах). Знайдіть швидкість v цієї
точки в момент часу:
а) t = 5 с;
На одній грані двогранного кута дано дві точки A і B . З них
опущено перпендикуляри на другу грань: AC = 1 дм, BD = 2 дм
та на ребра: AE = 3 дм і BF. Знайдіть BF.
Точка M розташована на відстані 26 см від усіх сторін прямокутного
трикутника. Знайдіть відстань від точки M до площини трикутника,
якщо його висота, проведена до гіпотенузи, дорівнює 24 см і ділить
гіпотенузу у відношенні 9 : 16.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома