Градусні міри кутів трикутника відносяться як 3:2:10. Знайти градусну міру найменшого кута трикутника.
Зовнішні кути при двох вершинах трикутника дорівнюють 70° і 150°.Знайти внутрішній кут при третій вершині.
У ⊿АВС ∠А=30° і ∠В=105°. Знайти відношення ВС ⁄ .АВ.
У ⊿АВС ∠А=50°, ∠В =70°.Визначити гострий кут, утворений бісектрисами даних кутів.
Утрикутнику АВС АВ=√3см, АС= 2см і ∠А=30°. Знайти довжину медіани ВМ.
Сторони трикутника дорівнюють 7см,8см і 10см.Знайти косинус найбільшого кута трикутника.
Катети прямокутного трикутника 8см і 6см. Знайти радіус описаного кола
Основа і бічна сторона рівнобедреного трикутника відповідно дорівнюють 5 см і 20 см. Знайти менший з відрізків, на які поділяє бічну сторону бісектриса кута при основі.
Знайти радіус кола, вписаного в трикутник зі сторонами 17 см, 25 см і 28 см.
Сторони трикутника дорівнюють 16 см, 10 см, 12 см . Найменша сторона трикутника , подібного до даного дорівнює 2,5 см . Знайдіть периметр другого трикутника.
Периметри трикутників відносяться як 2:3. як відносяться їх площі?
Знайти радіус кола, описаного навколо трикутника зі сторонами 29 см, 25 см і 6 см.
Знайдіть катет прямокутного трикутника, якщо синус протилежного йому кута дорівнює 0,6, а гіпотенуза - 10 см.
У прямокутному трикутнику KLM ∠L=90°, KL = 12 см, LМ = 9 см, КМ = 15 см.
Знайдіть sin ∠М.
Знайдіть гіпотенузу прямокутного трикутника, якщо його катети дорівнюють √3 см і √6 см.
Один із гострих кутів прямокутного трикутника в 9 разів менший за другий. Знайти гострі кути
Визначте вид трикутника, сторони якого дорівнюють 8 см, 15 см і 17 см
Укажіть правильне твердження. Існує трикутник зі сторомами, довжини яких:
Один із катетів і гіпотенуза прямокутного трикутника відповідно дорівнюють 5 см і 13 см. Знайти площу трикутника.
У рівнобедреному трикутнику ABC кут С дорівнює 104°.Знайти кут В .
Знайти площу трикутника зі сторонами 4 см , 5 см ,3 см.
Знайдіть площу рівностороннього трикутника зі стороною 8 см.
Чому дорівнює катет який лежить проти кута 30⁰
Медіани, точкою перетину діляться у відношенні........ , починаючи від вершини трикутника
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома