Перед виділеним сполучником треба поставити кому в реченні (розділові знаки пропущено)
Перед виділеним сполучником треба поставити кому в реченні (розділові знаки пропущено)
Перед виділеним сполучником треба поставити кому в реченні (розділові знаки пропущено)
Виберіть речення, що відповідає схемі [ ] і [ ]. (розділові знаки пропущено).
Крапку з комою потрібно поставити у складносурядному реченні (розділові знаки пропущено)
Позначте складносурядне речення, у якому НЕ потрібно ставити кому (розділові знаки пропущено)
[1] Ліс був дуже великий. [2] Зразу росли кущі ліщини, тернини, дикої рожі і малиннику, а далі стояли великі столітні дерева. [3] Тут було спокійно і всі відчували себе затишно. [4] То птиці на верху дерев співали, то дятел стукав у тіні дерев, видзьобуючи поживу. [5] Інколи показувалася білка, що скакала з одної гілки на другу. [6] Хлопці були дуже раді і тішилися, що під вечір розпалять вогонь. [7] На те вони збирали по дорозі повні оберемки сухого гілляччя, що з дерева пообпадало. [8]Розтаборилися під розлогим старим дубом і розвели вогонь. [9] Тут, у холодному лісі, не відчували спраги але голод їм таки добре докучав (За А. Чайковським).
Спільний другорядний член наявний у складносурядному реченні
Друга частина складносурядного речення виражає наслідок (висновок) того, про що йдеться в першій частині (розділові знаки випущено)
Перед сполучником і кома не ставиться між частинами складносурядного речення (розділові знаки випущено)
Складносурядним реченням, у якому частини пов’язані єднальним сполучником, є речення
Складносурядним реченням, у якому частини пов’язані єднальним сполучником, є речення
Єднальний сполучник та вжито в реченні
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома