Узагальнення і систематизація вивченого в 5 – 9 класах

Додано: 17 травня 2020
Предмет: Українська мова, 9 клас
Тест виконано: 164 рази
12 запитань
Запитання 1

Однакова кількість букв і звуків у кожному слові рядка

варіанти відповідей

А прощання, дивишся, земля    

Б мелодія, безсмертя, ряска

В хворостняк, свято, галявина   

Г юність, ательє, щедрість

Д джміль, історія, криниця

Запитання 2

Окремо з часткою не треба писати виділене слово в рядку

варіанти відповідей

А не/зірване червоне яблука

Б не/пофарбована дерев’яна підлога  

В не/вставлена віконна рама 

Г не/помитий нами посуд

Д не/зроблені домашні завдання

Запитання 3

Подвоєні літери треба писати в усіх словах рядка

варіанти відповідей

А попідти(н/нн)ю, радіс(т/тт)ю, угі(д/дд)я

Б підвіко(н/нн)я, шале(н/нн)ий, широче(н/нн)ий

В навіже(н/нн)ий, пі(ч/чч)ю, навма(н/нн)я

Г бе(з/зз)ако(н/нн)я, ста(т/тт)ею, бо(в/вв)ан

Д да(н/нн)ий, ті(н/нн)ю, зна(н/нн)я

Запитання 4

Апостроф треба писати в усіх словах рядка

варіанти відповідей

А верб…яний, св…ятковий, м…ячик  

Б роз…яснення, Лук…ян, б…джет

В В…чеслав, сузір…я, солом…яний

Г Стеф…юк, Солов…йов, п…ялитися

Д різьб…ярство, підім…яти, міжгір…я

Запитання 5

Пунктуаційну помилку допущено в реченні

варіанти відповідей

А Промовила конвалія: «Прощай, гаю милий!»

Б «Вам здається, що тепер море, як синій птах?» - обізвалися сусіди.

В «Це наше новосілля,- говорила Мотря : - завтра по дневі роздивимося краще.»

Г «Товаришу, - звернувся враз до нього, - мені треба оглянути рану.»

Д «Здоров, мій Гнідий!»- каже козак .

Запитання 6

Літери я, є, ю означають два звуки в усіх словах рядка 

варіанти відповідей

А любов, п’ять, , в’язень  

Б м’яч, юність, їжа, якби

В кар’єра, моє, лілея, ллє 

Г боєць, Ньютон, союз, лялька

Д гіпюр, б’ю, воїн, Тетяна

Запитання 7

Після речення Запалало небо на заході…треба поставити тире, якщо серед варіантів його продовження вибрати

варіанти відповідей

А і покрило загравою море.

Б ніби вкрилося червоною пеленою.

В завтра буде вітер.

Г а червоні іскри поскакали навколо.

Д сповіщаючи про негоду.

Запитання 8

М’який знак треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка 

варіанти відповідей

А дон…чин, волин…с…кий, мен…ший      

Б в ̓ єт…ся, уман…с..кий, камін…чик

В людс…кість, т…мяний, нян…ці

Г Хар…ків, лял…чин, дзен…кіт

Д піднос..ся, Натал..чин, різ..бяр

Запитання 9

Правильно побудоване речення з непрямою мовою в рядку 

варіанти відповідей

А Самойлов, оточений людьми, сказав, що нам, Оксано, пора в до­рогу. 

Б Карпо спитав у Лавріна, чи ми будемо городити тин, чи без тину обійдеться. 

В Захар Беркут сказав, доки ми будемо держатися купи, ніяка сила нас не пере­може. 

Г Сам до себе говорив Тимофій, земля найкраще пахне восени. 

Д Мама попросила сина, щоб він не грав такої жалібної пісні.

Запитання 10

Позначте рядки, у яких усі слова пишуть з НЕ окремо.

варіанти відповідей

А (не)зважаючи на…., (не)абияким, (не)навидячи, (не)з’ясовані досі питання

Б підлога (не) вимита, (не)побиті ще горщики, вікна (не)зачинені, (не)покоїтися про маму

В (не)зачинені вікна, (не)долік, ніким (не)стріляна птиця, (не)ук 

Г (не)здужаю підняти, (не)сім, (не)при них, не(доробка)

Д (не)той, (не)гуляють, нікому (не) відомий, (не)сказавши

Запитання 11

Літеру и треба писати на місці обох пропусків у рядку

варіанти відповідей

А пр…ваблива зовнішність, будинок для пр…старілих

Б пр…зупинити виробництво, пр…чудовий зразок

В пр…пустити на шви, пр…зирливе ставлення

Г антипр…гарний засіб, було пр…добре

Д глибока пр…рва, пр…міщення для занять

Запитання 12

Кількість букв дорівнює кількості звуків у рядку

варіанти відповідей

А верещить, білка, саджу, пюре 

Б кювет, щастя, буряк, підземелля

В сіль, джміль, люк, воротар   

Г  щось, ательє, курйоз, пісня

Д  баластний, диня, Йосип, плач

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест