Узагальнюючий тест з дисципліни: "Основи підприємництва"

Додано: 19 грудня 2022
Предмет: Економіка, 11 клас
Тест виконано: 12 разів
20 запитань
Запитання 1

Г. Мінцберг, Б. Альстренд, Дж. Лемпел виокремлюють ... напрями дослідження стратегії підприємства. Замість крапок необхідно вставити цифру:

варіанти відповідей

3

4

5

правильної відповіді немає

Запитання 2

Така сутність концепції відповідає ... етапу розвитку стратгічного планування:

Нові підходи у досягненні цілей у конкурентній боротьбі. Вставте замість крапок цифру

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 3

Реалізація стратегії підприємства передбачає:

варіанти відповідей

створен­ня необхідної організаційної структури;

формування мотивацій системи і від­повідної

корпоративної культури;

моделювання, налаго­дження і забезпечення

функціонування управлінського комплексу; розроблення про­грам і їх бюджетів.

всі відповіді правильні

Запитання 4

Цілі підприємства -

варіанти відповідей

це його бажаний стан, конкретні межі, яких воно має досягти в усіх сферах діяльності в кінці стратегічного періоду і на проміжних етапах.

чітка, ясна і стисло сформулювана рекламна ідея, яка сприймається і запам'ятовується.

найбільш загальні орієнтири функціонування підприємства, як правило, зовнішнього спрямування, що відображають зміст його існування, його філософію, бачення свого місця в даному бізнесі, в регіоні, в суспільстві.

Це символ, який має значення швидше для корпоративної культури і підтримки духу всередині колективу, ніж для рекламного просування.

Запитання 5

Функції цілей:

варіанти відповідей

ініціатива або мотиви дій персоналу; інструмент управління

координація

контроль

всі відповіді правильні

Запитання 6

До відмінностей місії і цілей не відноситься:

варіанти відповідей

часовий аспект

вимірюваність

рентабельність

деталізація

Запитання 7

Декомпонування має відбуватися з урахуванням таких методологічних вимог:

варіанти відповідей

всі відповіді правильні

врахування і використання головних особливостей загальної стратегії

підприємства (ключові фактори успіху, здатність до синергії тощо);

ставлення до декомпонування стратегії як до інстру­мента оперативного

реагування, передбачуваної дії на зміни у конкретному середовищі;

правильний і обґрунтований вибір критерію декомпо­нування, який має бути

підпорядкований усвідомленій меті;

Запитання 8

Види декомпонування:

варіанти відповідей

горизонтальне, навхресне

вертикальне, змішане, рівне

горизонтальне і вертикальне

правильної відповіді немає

Запитання 9

Вертикальне декомпонування загальних стратегій полягає у


варіанти відповідей

виокремленні етапів, типів робіт.

поділ робіт з огляду на зовнішнього постачальника або

споживача.

вертикального декомпонування не існує

правильної відповіді немає

Запитання 10

Cтратегія має відповідати деяким з таких вимогам:

варіанти відповідей

точність і чіткість;

досяжність;

кількісне вираження;

всі відповіді правильні

Запитання 11

Горизонтальне декомпонування загальних стратегій полягає у

варіанти відповідей

виокремленні етапів, типів робіт.

поділ робіт з огляду на зовнішнього постачальника або

споживача.

горизонтального декомпонування не існує

правильної відповіді немає

Запитання 12

Середовище підприємства поділяють на такі групи елементів-факторів:

варіанти відповідей

зовнішнє і внутрішнє

зовнішнє і середнє

внутрішнє і перехресне

зовнішнє і звичайне

Запитання 13

Пошук інформації про фактори середовища здійснюють переважно за

допомогою таких форм і методів:

варіанти відповідей

Сканування

Всі відповіді правильні

Прогнозування середовища

Моніторингу середовища

Запитання 14

Внутрішнє середовище - це

варіанти відповідей

середовище безпосереднього впливу на підприємство, тобто це учасники ринку, які безпосередньо контактують з підприємством.

елементи та фактори, що визначають внутрішній стан, сильні і слабкі сторони і, значною мірою, ефективність діяльності підприємства.

складається з елементів-факторів непрямої дії, тобто вони переважно прямо не пов'язані з конкретним підприємством, зате створюють певне сприятливе або несприятливе середовище для його господарсько-бізнесової діяльності.

правильної відповіді немає.

Запитання 15

Конкурентоспроможність -

варіанти відповідей

концентрована форма вияву переваг в економічній, організаційній, технічній сферах діяльності підприєм­ства, галузі, національної економіки, які можна виміряти еконо­мічними показниками.

здатність досягати найкращих ре­зультатів у будь-якій справі, властивість об'єкта краще за інших представлених на ринку об'єктів задовольняти конкретні потреби.

концентрова­не вираження реалізованих у товарах і послугах економіч­них, науково-технічних, виробничих, управлінських, маркетингових та інших можливостей, які успішно проти­стоять іноземним товарам і послугам, що конкурують з ними на внутрішньому і зовнішньому ринках.

праивльної відповіді немає

Запитання 16

Конкурентні переваги -

варіанти відповідей

концентрована форма вияву переваг в економічній, організаційній, технічній сферах діяльності підприєм­ства, галузі, національної економіки, які можна виміряти еконо­мічними показниками.

здатність досягати найкращих ре­зультатів у будь-якій справі, властивість об'єкта краще за інших представлених на ринку об'єктів задовольняти конкретні потреби.

концентрова­не вираження реалізованих у товарах і послугах економіч­них, науково-технічних, виробничих, управлінських, маркетингових та інших можливостей, які успішно проти­стоять іноземним товарам і послугам, що конкурують з ними на внутрішньому і зовнішньому ринках.

праивльної відповіді немає

Запитання 17

Конкурентоспроможність галузі -

варіанти відповідей

наявність у галузі технічних, економічних та організаційних умов для ство­рення, виробництва і збуту (з витратами не вищими від ін­тернаціональних) високоякісної продукції, що відповідає вимогам конкретних груп споживачів.

здатність підприємства ефективно розпоряджатися власними і по­зичковими ресурсами за умов конкурентного ринку.

здатність това­ру більш повно відповідати запитам покупців порівняно з представленим на ринку аналогічними товарами.

правильної відповіді немає.

Запитання 18

Група підприємств-конкурентів з однакови­ми стилем конкурентної активності і позиціями на ринку - це

варіанти відповідей

стратегічна група

виконавча група

підсумковуюча група

локальна група

Запитання 19

Вхідними бар'єрами можуть бути:

варіанти відповідей

великий обсяг інвести­ційного капіталу,

ефект масштабу (зниження витрат ви­робництва на тривалому відрізку часу внаслідок збільшен­ня обсягів товарів і послуг).

високі витрати виробництва.

всі відповіді правильні

Запитання 20

Дослідження М.-Е. Портера доводять, що на ринкові відносини впливають ... конкурентних сил. Замість крапок проущена цифра:

варіанти відповідей

4

5

3

6

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест