Установити відповідність між властивостями функції f(x) (1–4), зображеної
на рисунку графіком на відрізку [–5;2], та проміжками (А–Д):
1. функція f(x) спадає на проміжку А [–5;–3]ᴗ[1;2]
2. функція f(x) зростає на проміжку Б [–2;2]
3. функція f(x) ≥0 на проміжку В [–1;2]
4. функція f(x) ≤ 0 на проміжку Г [–5;–1]
Д [−3;1]
Задано функцію y=f(x) з множиною значень [–2;5]. Установити відповідність між функціями (1–4) та їх множинами значень (А–Д):
1. y=f(x)+2 2. y= –f(x) 3. y=2f(x) 4. y=|f(x)|
А [0;5] Б [–4;10] В [2;5] Г [0;7] Д [–5;2]
Установити відповідність між функціями (1–4) та проміжками їх зростання (А–Д):
1. y=x2−3 А (–∞;0]
2. y=(x−3)2 Б [0;+∞)
3. y=−x2+3 В (–∞;−3]
4. y=−(x+3)2 Г [–3;+∞)
Д [3;+∞)
Установити відповідність між функцією (1–4) та її найбільшим значенням (А-Д) на проміжку [0;5]:
1. y = 2x−7 А 9
2. y = −x2+2 Б 2
3. y = (x−3)2 В 3
4. y = 4−x Г 4
Д 5
Установити відповідність між перетвореннями графіка (1–4) та формулою, якою задається вказане перетворення (А–Д):
Графік функції y=sinx:
1. паралельно перенесли вздовж осі Ох на 2 одиниці ліворуч
2. паралельно перенесли вздовж осі Оу на 2 одиниці вниз
3. стиснули до осі Ох удвічі
4. стиснули до осі Оу удвічі
А y=sin2x Б y=1/2 sinx В y=sin(x−2) Г y=sin(x+2) Д y=sinx−2
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома