Іменником є слово, виділене в реченні
Чергування голосних відбувається в усіх наведених випадках, ОКРІМ
Літеру Е на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка
Лексичну помилку допущено в рядку
НЕ МАЮТЬ закінчення обидва слова в рядку
Граматично правильне речення утвориться, якщо до уривка Прочитавши новелу... додати
Прочитайте текст і виконайте завдання.
(1)Найцікавіші пригоди були в/середині роману. (2) Не/зважаючи на великий обсяг книжки, я уважно читав кожну сторінку. (3) В моїй уяві виникали вечірні вулиці старої Барселони, запах кави, підступна блондинка й звабливий агент 007. (4) Хоча жінка й поводила себе скромно, Джеймс Бонд одразу розкусив її гру. (5) У/горі вибухали феєрверки, і розсипали свої грайливі вогники над містом. (6) І саме в цю мить розпочинається не/очікуване й найцікавіше...
Окремо в тексті треба писати виділену сполуку слів
Прочитайте текст і виконайте завдання.
(1)Найцікавіші пригоди були в/середині роману. (2) Не/зважаючи на великий обсяг книжки, я уважно читав кожну сторінку. (3) В моїй уяві виникали вечірні вулиці старої Барселони, запах кави, підступна блондинка й звабливий агент 007. (4) Хоча жінка й поводила себе скромно, Джеймс Бонд одразу розкусив її гру. (5) У/горі вибухали феєрверки, і розсипали свої грайливі вогники над містом. (6) І саме в цю мить розпочинається не/очікуване й найцікавіше...
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Прочитайте текст і виконайте завдання.
(1)Найцікавіші пригоди були в/середині роману. (2) Не/зважаючи на великий обсяг книжки, я уважно читав кожну сторінку. (3) В моїй уяві виникали вечірні вулиці старої Барселони, запах кави, підступна блондинка й звабливий агент 007. (4) Хоча жінка й поводила себе скромно, Джеймс Бонд одразу розкусив її гру. (5) У/горі вибухали феєрверки, і розсипали свої грайливі вогники над містом. (6) І саме в цю мить розпочинається не/очікуване й найцікавіше...
Правило чергування У-В порушено в реченні
Прочитайте текст і виконайте завдання.
(1)Найцікавіші пригоди були в/середині роману. (2) Не/зважаючи на великий обсяг книжки, я уважно читав кожну сторінку. (3) В моїй уяві виникали вечірні вулиці старої Барселони, запах кави, підступна блондинка й звабливий агент 007. (4) Хоча жінка й поводила себе скромно, Джеймс Бонд одразу розкусив її гру. (5) У/горі вибухали феєрверки, і розсипали свої грайливі вогники над містом. (6) І саме в цю мить розпочинається не/очікуване й найцікавіше...
У переносному значенні вжито слово (речення 5)
Підкреслені літери позначають той самий звук у всіх словах рядка
Синонімами є слова
Подвоєні літери треба писати в усіх словах рядка
Прочитайте речення. Славиться своїми історичними пам’ятками (З/з)ахідна (У/у)країна. Одна з найцікавіших твердинь — (М/м)укачівський (3/з)амок, що на (3/з)акарпатті. З малої літери треба писати слово
Спрощення в групах приголосних на місці пропуску позначається на письмі в усіх словах рядка
Разом треба писати обидва слова в рядку
Окремо з часткою НЕ треба писати виділене слово в рядку
Прочитайте речення, у якому пропущено окремі слова. ... , навігатор показує, що найбільш ... відстань до ... 352 .... Граматично правильним є варіант послідовного заповнення пропусків
Складне речення з підрядною допустовою частиною утвориться, якщо серед варіантів продовження речення Ми зустрілися біля парку ... вибрати
Синонімічними є всі конструкції, ОКРІМ
Виділене слово можна замінити порівняльним зворотом у реченні
НЕПРАВИЛЬНО побудовано речення
Звертанням ускладнено речення (розділові знаки пропущено)
Доберіть українські відповідники до іншомовних слів.
Іншомовне слово Власне українське слово
1 асиміляція А заборона
2 адаптація Б замовлення
3 кредо В уподібнення
4 табу Г переконання
Д пристосування
З’ясуйте, яким членом речення є виділене слово
Член речення Речення
1 присудок А На дешевий товар — дешевий покупець
2 додаток Б Торгувати — не вареники їсти.
3 обставина В Багачева правда гірше брехні.
4 означення Г Двічі з неправдою не пройдеш.
Д У сусіда навіть трава зеленіша.
Установіть відповідність між фрагментом складнопідрядного речення та видом його підрядної частини.
Фрагмент речення Вид підрядної частини
1 ...засмутився, незважаючи на те що... А з’ясувальна
2 ...перестрахувалася, для того щоб… Б мети
3 ...ударив, так що... В наслідку
4 ...запізнилися, бо... Г причини
Д допустова
Доберіть приклад до кожного випадку вживання розділового знака.
1 кома при відокремленому означенні
2 кома в складнопідрядному реченні
3 кома в складносурядному реченні
4 кома в безсполучниковому складному реченні
А Страждання нам дано як милість, бо так Всевишній заповів.
Б Туман, сполоханий сонцем, тікає за хату.
В Підуть дощі, оживляючи вологою поля.
Г На білу гречку впали роси, веселі бджоли одгули.
Д Навкруг Землі мої кружляли мрії, і в серце хлюпав хвилями Дніпро.
З’ясуйте, якими частинами мови є виділені в реченні слова (цифра позначає наступне слово). Море, (1)що спершу прозоро просвічувало (2)аж (3)до дна й зверху було веселим, синім, (4)щодалі мовби темнішає, важчає, воно стає й справді чорним, можна зрозуміти, чому його так назвали.
1 А частка
2 Б сполучник
3 В займенник
4 Г прислівник
Д прийменник
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома