Т. Шевченко « Тополя». Тести
1. Де росте тополя?
А на подвір’ї Б у саду В у полі Г на городі
2. Люди яких професій згадуються в тексті?
А чумаки, косарі Б чабани, хлібороби В чумаки, чабани Г крамарі, стельмахи
3. Якими епітетами характеризує Т. Шевченко тополю?
А тонка, гнучка Б тендітна, висока В слабка, зелена Г самотня, тонка
4. Які художні засоби використовує Т.Шевченко, описуючи дівчину: « карі оченята», « біле личко»?
А епітети Б пестливі слова В метафору Г порівняння
5. Які почуття в душах закоханих були після побачень?
А обоє щасливі Б обоє задумані В обоє задоволені Г обоє раденькі
6. Яку мету переслідувала мати дівчини, пропонуючи їй вийти заміж « за багатого, одинокого»?
А не будеш горювати Б не будеш сумувати В будеш панувати Г будеш доглядати
7. З якою метою пішла дівчина до ворожки?
А поворожити Б дізнатися про долю В поговорити Г дізнатися про козака
8. Скільки разів треба було пити зілля, яке дала бабуся?
А 2 Б 3 В 1 Г 4
9. Перетворення « чорнобривої» на тополю – це
А уособлення Б метаморфоза В алегорія Г метафора
10. За жанром твір Т.Шевченка « Тополя» - це
А вірш Б поема В містерія Г балада
11. Слова « По діброві вітер виє, Гуляє по полю, Край дороги гне тополю До самого долу» повторюються на початку і в кінці тексту. Як називається такий прийом?
А тавтологія Б рефрен В обрамлення Г анафора
12. До якого періоду творчості Т.Шевченка відноситься балада « Тополя»?
А періоду « трьох літ» Б раннього періоду В пізнього періоду Г періоду заслання
Т. Шевченко « Тополя». Тести
1. Де росте тополя?
А на подвір’ї Б у саду В у полі Г на городі
2. Люди яких професій згадуються в тексті?
А чумаки, косарі Б чабани, хлібороби В чумаки, чабани Г крамарі, стельмахи
3. Якими епітетами характеризує Т. Шевченко тополю?
А тонка, гнучка Б тендітна, висока В слабка, зелена Г самотня, тонка
4. Які художні засоби використовує Т.Шевченко, описуючи дівчину: « карі оченята», « біле личко»?
А епітети Б пестливі слова В метафору Г порівняння
5. Які почуття в душах закоханих були після побачень?
А обоє щасливі Б обоє задумані В обоє задоволені Г обоє раденькі
6. Яку мету переслідувала мати дівчини, пропонуючи їй вийти заміж « за багатого, одинокого»?
А не будеш горювати Б не будеш сумувати В будеш панувати Г будеш доглядати
7. З якою метою пішла дівчина до ворожки?
А поворожити Б дізнатися про долю В поговорити Г дізнатися про козака
8. Скільки разів треба було пити зілля, яке дала бабуся?
А 2 Б 3 В 1 Г 4
9. Перетворення « чорнобривої» на тополю – це
А уособлення Б метаморфоза В алегорія Г метафора
10. За жанром твір Т.Шевченка « Тополя» - це
А вірш Б поема В містерія Г балада
11. Слова « По діброві вітер виє, Гуляє по полю, Край дороги гне тополю До самого долу» повторюються на початку і в кінці тексту. Як називається такий прийом?
А тавтологія Б рефрен В обрамлення Г анафора
12. До якого періоду творчості Т.Шевченка відноситься балада « Тополя»?
А періоду « трьох літ» Б раннього періоду В пізнього періоду Г періоду заслання