Тест: "Інтермецо.mtx".
|
Задание №1 |
||
|
Композиційною особливістю новели "Intermezzo" М.Коцюбинського є |
||
|
Выберите один из 5 вариантов ответа: |
||
|
1) |
|
розповідь від першої особи |
|
2) |
|
широкі діалоги |
|
3) |
|
кульмінація на початку твору |
|
4) |
|
розповідь від третьої особи |
|
5) |
|
перебіг подій новели впродовж однієї доби |
|
Задание №2 |
||
|
Скільки дітей було у селянина? |
||
|
Выберите один из 5 вариантов ответа: |
||
|
1) |
|
чотири |
|
2) |
|
шість |
|
3) |
|
п'ять |
|
4) |
|
три |
|
5) |
|
один |
|
Задание №3 |
||
|
Прочитайте уривок із новели "Intermezzo" М.Коцюбинського. Прощайте. Йду поміж людьми. Душа готова, струни тугі, наладжені, вона вже грає.. Цей епізод твору є |
||
|
Выберите один из 7 вариантов ответа: |
||
|
1) |
|
розвиток дії |
|
2) |
|
епілог |
|
3) |
|
розв'язка |
|
4) |
|
кульмінація |
|
5) |
|
кульмінація |
|
6) |
|
зав'язка |
|
7) |
|
пролог |
|
Задание №4 |
||
|
Єднала(в) небо з землею в голосну арфу і грала(в) на струнах симфонію поля. Се було прекрасно. Про кого мова? |
||
|
Выберите один из 6 вариантов ответа: |
||
|
1) |
|
жайворонок |
|
2) |
|
бджілка |
|
3) |
|
хмарка |
|
4) |
|
зозуля |
|
5) |
|
оркестр |
|
6) |
|
соловей |
|
Задание №5 |
||
|
Що не було дійовою особою? |
||
|
Выберите один из 6 вариантов ответа: |
||
|
1) |
|
Моя утома |
|
2) |
|
Жайворонки |
|
3) |
|
Зозуля |
|
4) |
|
Соловей |
|
5) |
|
Сонце |
|
6) |
|
Ниви у червні |
|
Задание №6 |
||
|
Скільки чорних кімнат налитих по вінця? |
||
|
Выберите один из 5 вариантов ответа: |
||
|
1) |
|
десять |
|
2) |
|
дев'ять |
|
3) |
|
сім |
|
4) |
|
шість |
|
5) |
|
вісім |
|
Задание №7 |
||
|
Ти сієш у мою душу золотий засів — хто знає, що вийде з того насіння? Може, вогні? Я п'ю тебе, ..., твій теплий зцілющий напій, п'ю, як дитина молоко з матерніх грудей, так само теплих і дорогих. Я тебе люблю. Про що мова? |
||
|
Выберите один из 5 вариантов ответа: |
||
|
1) |
|
овес |
|
2) |
|
бджола |
|
3) |
|
життя |
|
4) |
|
сонце |
|
5) |
|
контральто |
|
Задание №8 |
||
|
Яке ще слово було мрією героя? Смерть, сон, ... |
||
|
Выберите один из 5 вариантов ответа: |
||
|
1) |
|
Сонце |
|
2) |
|
спочинок |
|
3) |
|
самотність |
|
4) |
|
самостійність |
|
5) |
|
спокій |
|
Задание №9 |
||
|
Ти на тільки йдеш поруч зо мною, ти влазиш всередину в мене. Ти кидаєш у моє серце, як до власного сховку, свої страждання і свої болі, розбиті надії і свою розпач. Свою жорстокість і звірячі інстинкти. Весь жах, весь бруд свого існування. Яке тобі діло, що ти мене мучиш? Ти хочеш буть моїм паном, хочеш взяти мене... мої руки, мій розум, мою волю і моє серце... Ти хочеш виссать мене, всю мою кров, як той вампір. І ти се робиш... Про кого або про що мова? |
||
|
Выберите один из 6 вариантов ответа: |
||
|
1) |
|
утому |
|
2) |
|
залізну руку города |
|
3) |
|
відчуття |
|
4) |
|
думку |
|
5) |
|
вівчарку |
|
6) |
|
людину |
|
Задание №10 |
||
|
Автор новели "Intermezzo"
|
||
|
Выберите один из 5 вариантов ответа: |
||
|
1) |
|
Сонцеохоронець |
|
2) |
|
Сонцелюбитель |
|
3) |
|
Сонцезнавець |
|
4) |
|
Сонцеволодар |
|
5) |
|
Сонцепоклонник |
|
Задание №11 |
||
|
Що хотіло бути як небо і стало як небо? |
||
|
Выберите один из 6 вариантов ответа: |
||
|
1) |
|
волошки |
|
2) |
|
проліски |
|
3) |
|
пшениця |
|
4) |
|
ниви в червні |
|
5) |
|
море |
|
6) |
|
небо |
|
Задание №12 |
||
|
Що або хто втомив головного героя? |
||
|
Выберите один из 5 вариантов ответа: |
||
|
1) |
|
життя |
|
2) |
|
людина |
|
3) |
|
сміття |
|
4) |
|
робота |
|
5) |
|
хаос |
|
Задание №13 |
||
|
Тим часом мені рекомендують Паву, поважну матрону, і її другого сина. Се страшний Трепов. Тоді як Оверко чистий сангвінік і на все накидається осліп, наче перед червоними очима вічно висить у нього рожевий туман, — Трепов солідний, розважний. Про кого або про що мова? |
||
|
Выберите один из 6 вариантов ответа: |
||
|
1) |
|
сусіди |
|
2) |
|
дачники |
|
3) |
|
папуги |
|
4) |
|
знайомі художники |
|
5) |
|
торговці |
|
6) |
|
вівчарки |
|
Задание №14 |
||
|
Сіра маленька пташка, як грудка землі, низько висіла над полем. Тріпала крильми на місці напружено, тяжко і важко тягнула вгору невидиму струну від землі аж до неба. Струна тремтіла й гучала. Тоді, скінчивши, падала тихо вниз, натягала другу з неба на землю... У цьому описі пташка "єднала небо із землею" у |
||
|
Выберите один из 5 вариантов ответа: |
||
|
1) |
|
цимбала |
|
2) |
|
ліра |
|
3) |
|
арфа |
|
4) |
|
бандура |
|
5) |
|
кобза |
|
Задание №15 |
||
|
Яка характеристика відповідає твору? |
||
|
Выберите один из 5 вариантов ответа: |
||
|
1) |
|
Роздуми митця про сенс земного буття, загадковість і велич людської душі, її поривання до гармонії та краси шляхом осягнення і минулого, і майбутнього; теми жінки, кохання.
|
|
2) |
|
Утвердження філософії вітаїзму, аналіз вічних цінностей буття, взаємин людини й урбаністичного простору.
|
|
3) |
|
ліричний заспів і три частини; розповідь ведеться від першої особи; поєднання картин-марень і картин моторошної реальності.
|
|
4) |
|
Композиція твору складається з низки епізодів, що через долю головних героїв передають дух життя гуцулів, їхній органічний зв’язок із природою, язичницьку суть вірувань, звичаїв та обрядів.
|
|
5) |
|
Твір написано у монологічній манері, розповідь ведеться від першої особи. Зміст новели — своєрідний поетичний знімок внутрішнього стану митця. |
|
Задание №16 |
||
|
Чому присвячений твір «Intermezzo»? |
||
|
Выберите один из 5 вариантов ответа: |
||
|
1) |
|
Кононівським полям |
|
2) |
|
Любові всевишній |
|
3) |
|
Якову де Бальмену |
|
4) |
|
Цвітові яблуні |
|
5) |
|
Василю жуковському |
|
Задание №17 |
||
|
Хто або що у творі уособлює дворянство, жандармерію, селянство? |
||
|
Выберите один из 6 вариантов ответа: |
||
|
1) |
|
моя утома |
|
2) |
|
сонце, жайворонок, зозуля |
|
3) |
|
кімнати в будинку |
|
4) |
|
залізна рука города |
|
5) |
|
сон, смерть, сонце |
|
6) |
|
вівчарки |
|
Задание №18 |
||
|
... пахучий напій пінивсь у склянці, і, прикладаючи його до уст, я знав, що то вливається в мене м'яка, як дитячі кучері, вика, на якій тільки ще вчора цілими роями сиділи фіолетові метелики цвіту. Я п'ю екстракт луки. |
||
|
Выберите один из 6 вариантов ответа: |
||
|
1) |
|
чай |
|
2) |
|
компот |
|
3) |
|
кава |
|
4) |
|
кисіль |
|
5) |
|
джерельна вода |
|
6) |
|
молоко |
|
Задание №19 |
||
|
Раптом все гасне, вмирає. Здригаюсь. Що таке? Звідки? Тінь? Невже хтось третій? Чию тінь побачив герой? |
||
|
Выберите один из 5 вариантов ответа: |
||
|
1) |
|
хмарки |
|
2) |
|
сусіда |
|
3) |
|
собаки |
|
4) |
|
лисиці |
|
5) |
|
жайворонка |
|
Задание №20 |
||
|
"На небі сонце - серед нив я". Який прийом використано в рядках? |
||
|
Выберите один из 6 вариантов ответа: |
||
|
1) |
|
паралелізм |
|
2) |
|
алегорія |
|
3) |
|
метафора |
|
4) |
|
антитеза |
|
5) |
|
метонімія |
|
6) |
|
іронія |
|
Задание №21 |
||
|
Прочитайте рядки з новели "Intermezzo" М.Коцюбинського. Врешті стаю. Мене спиняє біла піна гречок, запашна, легка, наче збита крилами бджіл. Просто під ноги лягла співуча арфа й гуде на всі струни. Стою і слухаю. Наявність зорових, нюхових і слухових образів в уривку - яскрава ознака |
||
|
Выберите один из 5 вариантов ответа: |
||
|
1) |
|
романтизм |
|
2) |
|
авангардизм |
|
3) |
|
експресіоналізм |
|
4) |
|
імпресіоналізму |
|
5) |
|
сентименталізм |
|
Задание №22 |
||
|
Яке дієслово постійно виникало в думці головного героя? |
||
|
Выберите один из 7 вариантов ответа: |
||
|
1) |
|
відчувай |
|
2) |
|
мовчи |
|
3) |
|
слухай |
|
4) |
|
живи |
|
5) |
|
говори |
|
6) |
|
поглянь |
|
7) |
|
світи |
|
Задание №23 |
||
|
Чому заздрив головний герой? |
||
|
Выберите один из 6 вариантов ответа: |
||
|
1) |
|
планетам |
|
2) |
|
Сонцю |
|
3) |
|
кометам |
|
4) |
|
галактиці |
|
5) |
|
Місяцю |
|
6) |
|
зорям |
|
Задание №24 |
||
|
Літературний стиль твору |
||
|
Выберите один из 5 вариантов ответа: |
||
|
1) |
|
Імпресіонізм |
|
2) |
|
Експресіоні́зм |
|
3) |
|
Сентименталізм |
|
4) |
|
Авангардизм |
|
5) |
|
Сюрреалізм |
|
Задание №25 |
||
|
З ким прощався герой, коли город знову простяг залізну руку? |
||
|
Выберите один из 5 вариантов ответа: |
||
|
1) |
|
вівчарки, ниви |
|
2) |
|
сонце, пщениця |
|
3) |
|
ниви і зозуля |
|
4) |
|
жайворонок, сонце |
|
5) |
|
спокій, сонце |
|
Задание №26 |
||
|
Сповідь селянина про людське горе - це ...
|
||
|
Выберите один из 5 вариантов ответа: |
||
|
1) |
|
розв'язка |
|
2) |
|
розвиток дії |
|
3) |
|
кульмінація |
|
4) |
|
експозиція |
|
5) |
|
зав'язка |
|
Задание №27 |
||
|
Ознакою драматичного твору в новелі "Intermezzo" є |
||
|
Выберите один из 5 вариантов ответа: |
||
|
1) |
|
перелік дійових осіб на початку твору |
|
2) |
|
образ "тисяч чорних ротів" |
|
3) |
|
переживання ліричного героя |
|
4) |
|
розгортання дії переважно в одному місці |
|
5) |
|
розповідь селянина про голодних діток |
|
Задание №28 |
||
|
Як герой відреагував на інформацію про ряд білих мішків? |
||
|
Выберите один из 5 вариантов ответа: |
||
|
1) |
|
заїв стиглим яблуком |
|
2) |
|
заїв стиглою сливою |
|
3) |
|
відчув біль у серці |
|
4) |
|
відчув страждання |
|
5) |
|
заїв стиглим помідором |
|
Задание №29 |
||
|
На початку новели "Intermezzo" і в її фіналі наявний такий образ |
||
|
Выберите один из 6 вариантов ответа: |
||
|
1) |
|
жайворонок |
|
2) |
|
зозуля |
|
3) |
|
ниви у липні |
|
4) |
|
три білих вівчарки |
|
5) |
|
моя утома |
|
6) |
|
залізна рука города |