Матеріал підготовлено згідно з програмою з української мови для 6 класу та сьогоднішніх реалій з означеного питання. Тести можуть бути використаними як на уроках, так і в позаурочній діяльності. Запропонований матеріал допоможе формувати наступні компетентності: вільне володіння державною мовою, здатність спілкуватися рідною мовою, культурну компетентність. Сподівюся, стане у нагоді учням та вчителям.
Тести Лексикологія ( неологізми під час війни 2022року)
12 запитань
Запитання 1
Предметом вивчення лексикології є:
А речення, словосполучення, текст
Б частини мови
В лексичне значення слова
Запитання 2 Як правильно писати слово «лендліз»?
А разом Б окремо В через дефіс
Запитання 3
Як правильно писати прислівники, утворені поєднанням прийменника з числівником? А окремо Б разом В через дефіс
Запитання 4
Що означає слово «трафунок»?
А штраф
Б покарання
В випадок
Запитання 5
Фразеологізми «брати ноги на плечі», «давати драла», «змотати вудки», «п’яти підв’язувати» є:
А омонімами Б синонімами В антонімами
Запитання 7
Неологізми джавелінити і стінгерити є:
Оберіть рядок, де всі слова є неологізмами:
А хронолідерство, крінж, шеймінг, блогер
Б кімити, кадирити,байрактарити, українити
В медфлюенсер, зампінг, фальконет, термоточка
Запитання 9
Знайдіть рядок, у якому названо злочинні російські окупаційні війська, що вдерлися в Україну
Запитання 10
Щоб допомогти зменшити навантаження на енергосистему України, світло необхідно:
А вимикати Б виключати
Запитання 11
Як правильно вимовляти абревіатури, як-от ЗСУ(Збройні сили України):
А [зе-се-у] Б [зе-ес-у]
Запитання 12
Якого нового значення набули ці слова?
тривога —
бавовна —
українити —