Завдання розраховані на цілий урок.Н протязі уроку учні за допомогою тестових завдань перевіряють знання ,які отримали на попередньому уроці,аналізують художній твір,висловлюють власну думку,виконують творче завдання.Під час виконання завдань формуються ключові компетентності.
Урок №2
Тема:Школи та лідери модерну
За правильні відповіді по 1 балу.
1-Який стиль мистецтва виник наприкінці 19 початку- 20 століття?
А) романський
Б)античний
В)модерн
2- В якій країні модерн називали югендстиль?
А)Німеччина
Б)Англія
В)Україна
3- Хто є автором перших у світі споруд в стилі модерн в Брюсселі?
А)Віктор Орт
Б)Ектор Гімар
В)Отто Вагнер
4-Хто є представником французької школи модерністів?
А)Ектор Гімар
Б)Отто Вагнер
В)Віктор Орт
5 Назвіть прізвище українського модерніста графіка,автора тризуба та автором «Української абетки»
А)Георгій Нарбут
Б)Обрі Бердслі
В)Альфонс Муха
6) Як явище культури він характеризується розривом з попереднім історичним досвідом художньої творчості і прагненням затвердити нові, нетрадиційні основи в мистецтві.
-Про який стиль йдеться?
7)Що незвичного в композиціях Густава Клімта?Схарактеризуйте колорит портрета,орнаментальні мотиви.с.22 (2 бала)
8)Закінчи речення.(1 бал)
В період розквіту декоративно-прикладного мистецтва модерну в Європі стали популярними…с.24
9)Практична робота
Розроби ескіз візерунка кахлі або тканини у стилі «а ля Клімт».(3 бала)