28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Тести «Вступ. Із пісенних скарбів»

Про матеріал

За допомогою запропонованих завдань виявити в учнів рівень знань, умінь та навичок з вивченої теми, закріпити їх; розвивати увагу, пам'ять, спритність, рішучість, кмітливість, уміння акумулювати отримані знання і застосовувати їх під час виконання завдань; виховувати наполегливість, старанність, силу волі, інтерес до наслідків власної праці, пунктуальність

Перегляд файлу

Тема. Контрольна  работа № 1 «Вступ. Із пісенних скарбів»

Мета: за допомогою запропонованих завдань виявити в учнів рівень знань, умінь та навичок з вивченої теми, закріпити їх; розвивати увагу, пам’ять, спритність, рішучість, кмітливість, уміння акумулювати отримані знання і застосовувати їх під час виконання завдань; виховувати наполегливість, старанність, силу волі, інтерес до наслідків власної праці, пунктуальність.

Тип уроку: контроль, корекція знань та вмінь.

Обладнання: тестові завдання і питання для контролю за темою.

Хід уроку

І. Емоційне налаштування учнів

ІІ. Оголошення теми, мети уроку.

Мотивація навчальної діяльності учнів

ІІІ. Пояснення учителя до виконання тематичної контрольної роботи

IV. Хід контрольної роботи

Тести 

1. Кому належать  слова : «Без них (справжніх письменників) нам було б сумно жити, нецікаво, світ знебарвів би, утратив би для нас сенс свого існування…»?

а) Л. Костенко;

б) М. Осадчий;

в) В. Нестайко.

 

2. «Ой на горі да женці жнуть» належить до пісень:

а) козацьких;

б) чумацьких;

в) жниварських.

 

3. Який птах викрав миленького від молодиці («Жартівливі коломийки»)?

а) грак;

б) ворона;

в) орел.

 

4. У пісні «Ой на горі да женці жнуть» сгадуються такі історичні постатті:

а) Хмельницьки і Дорошенко
б) Сагайдачний та Дорошенко

в) Сагайдачний та Богун.

 

5. Героя якої пісні мати спочатку проганяла з дому, а потім кликала повернутися?

а) «Ой у степу криниченька»;
б) «Гомін, гомін по діброві»;
в) «Ой на горі та женці жнуть».

 

6. Визначте останній рядок циклу коломийок «Дозвілля молоді».

а) «Щось я така охочая в неділю до танців»;
б) «Кожен так собі співає, як йому на душі»;
в) «Ой у любки до сопілки золотенькі ручки»

 

7. Художня література відображує життя людини:

а) у найбільш загальному виді;

б) у динамічному розвитку;

в) за допомогою ліній і фарб.

 

8. В якій пісні розповідається про загибель козака на Московщині?

а) «Стоїть явір над водою»;

б) «Ой у степу криниченька»;

в) «Гомін, гомін по діброві».

 

9. Через що «чотири легіники», обертаючи сіно, повтікали («Жартівливі коломийки»)? Бо:

а) захотілося спати;

б) вирішили піти скупатися у ставу;

в) зашелестіла миша.

 

10. Чим хворіє Андрій, герой жартівливих коломийок?

11.  Назвіть відомі вам козацькі пісні.

12.  Чому художня література — найвищий рід мистецтва?

V.  Підсумок уроку

VІ. Домашнє завдання

Створити вікі-газету на тему «Суспільно-побутові пісні»

doc
Додано
27 червня 2018
Переглядів
473
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку