Тести з предмету "Легка атлетика"

Про матеріал
Тестові завдання з предмету фізична культура. Легка атлетика. Дайте відповіді на питання тестів
Перегляд файлу

 

ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ ПО ПРЕДМЕТУ «ЛЕГКА АТЛЕТИКА»

 

  1. Мета спортивного тренування:

а) покращання функціональних можливостей;

б) підготовка легкоатлетів для досягнення найвищих спортивних результатів;

в) виграти І-е місце на змаганнях.

 

  1. Принципи управління тренувальним процесом:

а) принципи спортивного тренування та дидактичні принципи;

б) стабільність і варіативність набутих навиків;

в) поступовість та доступність фізичних навантажень.

 

  1. Дидактичні принципи спортивного тренування:

а) варіативність і стабільність набутих навиків;

б) свідомість, активність, наглядність, доступність, систематичність, міцність знань і навиків;

в) непереривність і циклічність тренувального процесу..

 

  1. Специфічні принципи спортивного тренування:

а) поступовість і стабільність набутих навиків;

б) систематичність і варіативність фізичних навантажень;

в) поступовість зростання тренувальних навантажень і непереривність та циклічність тренувального процесу..

 

  1. Об’єм тренувального процесу:

а) сума часу виконання вправ, довжина дистанції, кількість повторень виконання вправ в стрибках і метаннях;

б) певна кількість виконаних вправ;

в) максимальна довжина відрізків, які долає спортсмен..

 

  1. Інтенсивність тренування:

а) кількість виконаних вправ за певний проміжок часу;

б) якомога швидке виконання вправ;

в) збільшення ваги снарядів в метаннях, збільшення швидкості про бігання відрізків в бігових видах..

 

  1. Засоби спортивного тренування:

а) гімнастичні вправи на спортивних снарядах;

б) сукупність загально-розвиваючих, спеціальних та підвідних вправ, ігор, вправ з вагою та інших видів (гімнастика, плавання, лижний спорт;

в) спортивні та розважальні легкоатлетичної естафети..

 

  1. Які вправи відносяться до загально-розвиваючих::

а) вправи з опором партнера;

б) гімнастичні вправи, вправи з вагою, вправи на гімнастичних снарядах, ігри, естафети, плавання, лижний спорт і т.д.;

в) спеціальні бігові вправи.

 

  1. Спеціальні і підвідні вправи:

а) вправи з максимальною вагою;

б) вправи, які відтворюють елементи основної вправи, направлені на вдосконалення техніки;

в) вправи для розвитку швидкісно-силових якостей.

 

  1. Засоби, спрямовані на відновлення працездатності легкоатлета:

а) міцний сон, апетит, загартовування організму;

б) душ, парна баня (сауна), масаж, світлові та електропроцедури,  водні процедури, барокамери, гігієнічні фактори, правильне повноцінне харчування, використовування природних факторів загартовування організму;

в) бігові вправи в повільному темпі, дихальні вправи.

 

  1. Загартовування організму:

а) комплексне використання природних факторів сонця, повітряних процедур, водних процедур (контрастний душ), зміна температурних режимів;;

б) біг по сніг та лижні гонки;

в) плавання в холодній воді.

 

  1. Фізичні якості легкоатлета:

а) висока координація та вміння швидко реагувати на зміну зовнішнього середовища;

б) сила, швидкість, витривалість, гнучкість;

в) дихальні вправи та вміння розслаблятися після фізичних навантажень.

 

  1. Сила – це:

а) уміння долати зовнішній опір;

б) динамічна протидія;

в) напруження м’язів.

 

  1. Які засоби розвитку сили:

а) вправи на гімнастичних знаряддях;

б) вправи з опором партнера;

в) вправи з вагою, вправи на тренажерах, вправи з гантелями, вправи в складних умовах.

 

  1. Оптимальні варіанти розвитку сили в % відношенні в чоловіків та кількість повторень з вправами зі штангою:

а) 75 – 85% від максимальної ваги; 2 – 4 повторення;

б) 90 – 100% від максимальної ваги; 3 – 4 повторення;

в) 50 – 60% від максимальної ваги; 12 – 15 повторень.

 

  1. Оптимальні варіанти розвитку сили в % у жінок  та кількість повторень з вправами зі штангою:

а) 40 - 60% від максимальної ваги; 4 – 6 повторень;

б) 70 – 90% від максимальної ваги; 1 – 2  повторення;

в) 40% і менше від максимальної ваги; 10 – 12 повторень.

 

  1. Швидкість  – це:

а) здатність швидко виконувати рухи за якомога короткий проміжок часу;

б) збільшення амплітуди рухів;

в) уміння виконувати рухи за певний проміжок часу.

 

  1. Форми виявлення швидкості:

а) вміння швидко пробігти певний відрізок дистанції;

б) здатність рухатися з максимальною швидкістю; здатність до максимального фінального зусилля; швидка рухова реакція (стартова швидкість);

в) вміння швидко зреагувати на зміну обставин під час змагань.

 

  1. Витривалість - це:

а) здатність переносити навантаження якомога довший проміжок часу відносно великої інтенсивності;

б) якомога економна витрати енергії при виконанні вправ;

в) вміння спортсмена переносити великі навантаження.

 

  1. Що є вирішальним фактором в проявленні витривалості:

а) вміння якомога довше напружувати м’язи;;

б) рівень витривалості залежить від функціональних можливостей серцево-судинної, дихальної систем, обмінних процесів, економізації функцій організму;

в) вміння виконувати вправи з якомога більшою частотою.

 

  1. Яка частота серцевих скорочень (ЧСС) найбільш оптимальна для розвитку витривалості?:

а) ЧСС повинна бути 160 – 180 уд./хв., інтенсивність 75 – 85% від максимальної величини;

б) ЧСС повинна бути 120 – 130 уд./хв., інтенсивність 50% від максимальної величини;

в) ЧСС повинна бути 70 – 80 уд./хв., інтенсивність 40% і менше від максимальної величини.

 

  1. Гнучкість - це:

а) здатність виконувати вправи з максимальною амплітудою;

б) збільшення частоти виконання вправ;

в) покращення рухливості суглобів.

 

  1. Вправи, які сприяють розвитку гнучкості:

а) вправи на тренажерах та з гантелями;

б) динамічні вправи: махи з максимальною амплітудою, пружинячі нахили;випади, «шпагати», «напівшпагати», а також статичні вправи;

в) вправи зі штангою та на гімнастичних снарядах.

 

  1. Які вправи дають проконтролювати рівень швидкісно-силових якостей організму?

а) стрибки в довжину, потрійний стрибок з місця, стрибок вгору;

б) пробігання відрізків від 30 до 60 см (зі старту та з ходу);

в) поштовх та присідання зі штангою з максимальною вагою.

.

doc
Додано
29 жовтня
Переглядів
65
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку